Fulmoren markkinointiblogi

Markkinointi­blogi

Ripustaako markkinointi rukkaset naulaan kesän ajaksi?

Ripustaako markkinointi rukkaset naulaan kesän ajaksi?

Suomi on taas menossa kiinni. Vetäytyminen palataan loman jälkeen -moodiin on alkanut. Edelleen jaksan hämmästellä sitä, että tärkeitä asioita lykätään lomien taakse ja samaan aikaan niille...

Lue lisää
Miten liidintuotanto pidetään tasaisena?

Miten liidintuotanto pidetään tasaisena?

Liidintuotannon johtaminen muuttuvassa ympäristössä on toisinaan kinkkistä. Pitäisi pystyä tasapainoilemaan riittävän määrän ja laadun välillä sekä varmistaa, että nämä kohtaavat toisensa oikeaan...

Lue lisää
Webinaaritallenne: Viestintä ja markkinointi kriisitilanteessa

Webinaaritallenne: Viestintä ja markkinointi kriisitilanteessa

Korona aiheuttaa ongelmia liiketoiminnassa ainakin juhannukseen saakka. Nykyisen arvion perusteella tartuntahuippu osuu toukokuullle, joten realistista lienee ajatella, että arki palaa normaaliksi...

Lue lisää
Epäonnistuneen markkinointikokeilun anatomia

Epäonnistuneen markkinointikokeilun anatomia

Fulmore (Jussi) aloitti vuosi takaperin podcastien julkaisun. Niitä tuli ulos kaikki yksi. Meni ihan rohkeasti ja huolella metsään. Nyt on kammettu auto takaisin ajoradalle ja tarve selvittää,...

Lue lisää
Teemme etätöitä koronaviruksen vuoksi

Teemme etätöitä koronaviruksen vuoksi

Fulmore siirtyy toistaiseksi tekemään lähtökohtaisesti etätöitä koronaviruksen vuoksi.

Lue lisää
Kesä tuo muutoksia Fulmorelle

Kesä tuo muutoksia Fulmorelle

Lomakausi on selkeästi alkanut. Sähköpostiin paukkuu lomavastaajia, jäätelökioski houkuttelee enemmän kuin neukkari ja palaveriagendan korvaa kauppalista juhannukseksi. On aika nauttia muutama...

Lue lisää
Viisi tilannetta, joissa sivustosi myyntitehosta tulisi huolestua

Viisi tilannetta, joissa sivustosi myyntitehosta tulisi huolestua

Konversio-optimoinnilla tarkoitetaan sivuston myyntitehon parantamista. Konversioprosentti on suhdeluku sivustolle ohjatun liikenteen ja halutun toimenpiteen suorittamisen välillä. Tähän...

Lue lisää
Joko saa siirtää asioita kesäloman yli

Joko saa siirtää asioita kesäloman yli

Kevät on pitkällä, kun koivu kukkii, golfkausi on avattu ja maantiepyörä kaivettu varastosta. Kevät on myös pitkällä, kun ensimmäisen kerran tulee vastaan "pitäisiköhän tätä miettiä vasta lomien...

Lue lisää
Webinaaritallenne: Kohti ketterämpää markkinoinnin toimintamallia

Webinaaritallenne: Kohti ketterämpää markkinoinnin toimintamallia

Jussi piti maaliskuun lopussa webinaarin aiheella "Kohti ketterämpää markkinoinnin toimintamallia". Aiheena oli karkeasti, miten muutos perinteisestä vuosikellomallista kohti ketterämpää syklistä...

Lue lisää
Fulmoren liiketoiminta on myyty 1.4.2019 yhtiön operatiiviselle johdolle

Fulmoren liiketoiminta on myyty 1.4.2019 yhtiön operatiiviselle johdolle

Fulmore Oy:n liiketoiminta on myyty 1.4.2019 päivätyllä kaupalla Fulmore Next Gen Oy:lle. Uuden omistajan taustalta löytyvät Fulmoren liiketoiminnan johdosta tutut naamat Jukka Koski-Lammi, Teemu...

Lue lisää
Rekry: Markkinointitoimisto etsii monipuolista web-kehittäjää

Rekry: Markkinointitoimisto etsii monipuolista web-kehittäjää

Etsimme joukkomme vahvistukseksi asiakaslähtöistä web-kehittäjää. Haussa on osaaja, jolta taipuu erityisesti frontend myös vaativiin WordPress-verkkosivustoihin ja verkkokauppoihin, markkinoinnin...

Lue lisää
Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Mittaaminen

Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Mittaaminen

Mittaamisen tärkeyttä olen sivunnut monessakin tekstissä, joten en mene siihän kovin syvälle. Sanon alkuun vain, että jos et vielä mittaa, aloita tänään. Käyn tässä tekstissä paremminkin läpi...

Lue lisää