Fulmoren markkinointiblogi

Markkinointi­blogi

Kolme kivuliasta oppia markkinoinnin kehittämisestä

Kolme kivuliasta oppia markkinoinnin kehittämisestä

Ammattilaisurani aikana olen saanut todistaa läheltä satojen yritysten markkinointiponnisteluja. Ja pääsääntöisesti on sanottava, että yleensä kaikki kaatuu yhteen tai useampaan kolmesta...

Lue lisää
Tapani Määtän matka jatkuu – Perinnöksi kolme pointtia Fulmoren menestyksen taustalla

Tapani Määtän matka jatkuu – Perinnöksi kolme pointtia Fulmoren menestyksen taustalla

Oletko kuullut tarinan siilistä ja ketusta? Kettu, joka on metsän viekkain eläin, on huomannut pullean, hitaasti lyllertävän siilin. Siili vaikuttaa ketun mielestä herkulliselta ja ennen kaikkea...

Lue lisää
Näin teet brändistäsi asiakasmagneetin

Näin teet brändistäsi asiakasmagneetin

Oletko koskaan kysynyt asiakkaaltasi, millaisena hän näkee yrityksesi? Onko vastaus ollut ”olette luotettavia”, ”pidän teitä todellisina ammattilaisina”, ”myyjäänne ei saa koskaan kiinni, kun on...

Lue lisää
Webinaari | Markkinoinnin punainen lanka 2/3 - Asiakasymmärrys

Webinaari | Markkinoinnin punainen lanka 2/3 - Asiakasymmärrys

[arve url="https://youtu.be/LVtsrmxZ9ko" /]

Lue lisää
Viisi [5] vinkkiä: Näin hankit 100+ myyntiliidiä kuukaudessa

Viisi [5] vinkkiä: Näin hankit 100+ myyntiliidiä kuukaudessa

Liidien hankinta on usein yksi yrityksen markkinoinnin tärkeimmistä tehtävistä. Olen todistanut kymmeniä yritystarinoita, joissa määrätietoisella liidien hankinnalla on onnistuttu saavuttamaan...

Lue lisää
QUO VADIS?

QUO VADIS?

Asterixia lukeneet muistavat albumista toiseen toistuvan tarinan: gallialaiset, Asterix ja Obelix etunenässä, ovat metsäpolkua pitkin matkalla kohti Roomaa. Kesken matkaa roomalaisten partio...

Lue lisää
Webinaaritallenne | Miksi ja miten Taimer kasvaa digimarkkinoinnin keinoin?

Webinaaritallenne | Miksi ja miten Taimer kasvaa digimarkkinoinnin keinoin?

[arve url="https://youtu.be/pM532otCLDw" /]

Lue lisää
Webinaari | Markkinoinnin punainen lanka 1/3 - Strategia

Webinaari | Markkinoinnin punainen lanka 1/3 - Strategia

[arve url="https://youtu.be/o0S0pEuv30c" /]

Lue lisää
Väärinymmärretty inbound-myynti

Väärinymmärretty inbound-myynti

Kuka on se idiootti, joka pilasi myyntityön 2010-luvulla? Se tyhjäpää, joka antoi myyntiä pelkäävälle henkilöstölle näennäisen syyn odotella aktiivisesti kauppoja sähköpostin äärellä. Se luopio,...

Lue lisää
Markkinointistrategia on peli, jossa voittavat kortit saa valita itse

Markkinointistrategia on peli, jossa voittavat kortit saa valita itse

Markkinoinnin strategiatyötä voisi verrata siihen, että levitetään koko yrityksen korttipakka pöydälle, katsotaan pelin tilanne ja valitaan sopiva käsi. Käteen valittavissa korteissa pitäisi lukea...

Lue lisää
5 vinkkiä, joilla saat lisää uskollisia asiakkaita

5 vinkkiä, joilla saat lisää uskollisia asiakkaita

Mikä avuksi, kun bisnes ei kehity toivotulla tavalla? Liikevaihto junnaa paikoillaan, potentiaaliset asiakkaat löytävät helpommin kilpailijan ja nykyisetkin asiakkaat häviävät kuin tuhka tuuleen.

Lue lisää
Miksi lapsellisen alhaiset tavoitteet ovat avain onnistumiseen?

Miksi lapsellisen alhaiset tavoitteet ovat avain onnistumiseen?

Lapsellisen alhaiset toiminnalliset tavoitteet ovat menestyksen kannalta avainasemassa. Ihan totta. Annapas kun perustelen. Sinun tehtäväsi ei kuitenkaan ole uskoa purematta.

Lue lisää