Fulmoren markkinointiblogi

Markkinointi­blogi

Menestystä markkinoinnilla – Case Solita

Menestystä markkinoinnilla – Case Solita

Solita on suomalainen teknologia-, strategia- ja designyritys, joka valjastaa ihmisymmärryksen ja älykkäät teknologiaratkaisut palvelemaan parempaa elämää. Solita on erikoistunut luomaan uusia...

Lue lisää
[Päättynyt] Haussa graafisen suunnittelun ammattilainen

[Päättynyt] Haussa graafisen suunnittelun ammattilainen

Fulmore toimii kolmen osaamisalan keskipisteessä tehden kaivattua kapasiteettia kasvuun markkinoinnin kehittämisoperaatioiden, kasvukonsultoinnin ja kasvurahoituksen osa-alueilla. Olemme...

Lue lisää
Fulmore valmistautuu kasvun seuraavaan vaiheeseen

Fulmore valmistautuu kasvun seuraavaan vaiheeseen

Haemme uusia osaajia aina toimitusjohtajaa myöten Kari Heinonen aloitti Fulmoren toimitusjohtajana 1.9.2015 tehtävänään yhdistää Clients’ Finlandin, Mainostoimisto Spymin ja Viestintätoimisto...

Lue lisää
[Päättynyt] Haussa digimarkkinoinnin osaajia

[Päättynyt] Haussa digimarkkinoinnin osaajia

Fulmore toimii kolmen osaamisalan keskipisteessä tehden kaivattua kapasiteettia kasvuun markkinoinnin kehittämisoperaatioiden, kasvukonsultoinnin ja kasvurahoituksen osa-alueilla. Olemme...

Lue lisää
SpaceX lupaa paljon, mutta toimittaa enemmän - Haastattelussa Marko Kokkonen

SpaceX lupaa paljon, mutta toimittaa enemmän - Haastattelussa Marko Kokkonen

Kun Helsingin Ullanlinnassa toimistoa pitävä Marko Kokkonen kuvailee luotsaamaansa Fulmoren SpaceX-tiimiä, käy selväksi, että kyseessä on eräänlainen luokan priimus. “ Asiakkaiden viime kuussa antama...

Lue lisää
Tietotiheässä työssä tiimi on pienin mahdollinen tulosyksikkö

Tietotiheässä työssä tiimi on pienin mahdollinen tulosyksikkö

Yksilökeskeinen sankarimyytti on tapettava Vt. toimitusjohtaja Samuli Korpinen listaa useita syitä sille, miksi Fulmorella uskotaan tiimeihin. Määrittävä ajatus on laatu: tiimi on ainoa tapa tehdä...

Lue lisää
Tiimi, jossa ei ole paskahousuja - Haastattelussa Erkka Kinnunen

Tiimi, jossa ei ole paskahousuja - Haastattelussa Erkka Kinnunen

Kun Fulmorella siirryttiin nykyiseen kahden kehitystiimin malliin, kyseessä oli nimetyistä asiakkuuksista vastaavan Erkka Kinnusen mukaan paluu juurille. Erkka on osa Challenger-tiimiä. “Yrityksemme...

Lue lisää
[Päättynyt] Haemme asiakashankinnan kärkiosaajaa

[Päättynyt] Haemme asiakashankinnan kärkiosaajaa

Haluatko haastaa suomalaiset pk-yritykset harppaamaan edistyksellisen markkinoinnin eturintamaan? Tekeekö mielesi työskennellä osana litteää ja ketterää tiimiorganisaatiota? Uskotko, että osaamisesi...

Lue lisää
Luokattoman suunnittelun kolme keskeistä ongelmaa

Luokattoman suunnittelun kolme keskeistä ongelmaa

"Everyone has a plan 'till they get punched in the mouth."

Lue lisää
Analyysi - Yritystenkehittämispalvelut

Analyysi - Yritystenkehittämispalvelut

Lue lisää
Kaipaat taistelua, johon ottaa osaa

Kaipaat taistelua, johon ottaa osaa

Saan nautintoa kirkkaasta tulevaisuusnäkymästä. Toisinaan jopa siinä määrin, että taannun autistisesti mieleni sopukoihin tarinoimaan ajasta tulevaisuudessa.

Lue lisää
Webinaaritallenne käsikaasusta kasvumarkkinoinnissa

Webinaaritallenne käsikaasusta kasvumarkkinoinnissa

Oheisesta videotoistimesta löydät 2.3.2018 pidetyn webinaarin tallenteen. Pidän pätkän katseltavissa 7.3. keskiviikon loppuun saakka, jotta halukkailla on mahdollisuus tutustua sisältöön. Tämän...

Lue lisää