Fulmoren markkinointiblogi

Markkinointi­blogi

Markkinoinnin automaatio ja tuloksekas myyntityö

Markkinoinnin automaatio ja tuloksekas myyntityö

Myynnin tulokset määrittelevät yrityksen nykytilan ja tulevaisuuden. Parempaa myyntiä puolestaan saadaan aikaan optimoimalla suoritteiden määrää, nostamalla laatua ja kohdentamalla toimenpiteet...

Lue lisää
[Päättynyt] Etsimme graafista suunnittelijaa

[Päättynyt] Etsimme graafista suunnittelijaa

Asiakasmäärämme on kasvussa ja tästä syystä haemmekin nyt graafista suunnittelijaa vastaamaan tiimin osana nimettyjen asiakkuuksien kasvusta ja tyytyväisyydestä. Työskentelemme jatkuvasti...

Lue lisää
[Päättynyt] Paikka auki kehityspäällikölle

[Päättynyt] Paikka auki kehityspäällikölle

Asiakasmäärämme on kasvussa ja tästä syystä haemmekin nyt kehityspäällikköä vastaamaan nimettyjen asiakkuuksien kasvusta, tyytyväisyydestä ja kehityksestä.

Lue lisää
Mitä mokaat jatkuvasti myydessäsi inbound-liideille?

Mitä mokaat jatkuvasti myydessäsi inbound-liideille?

Perinteinen myyntitekniikka ei enää nykypäivänä vakuuta ostajia, vaan voi jopa pahimmassa tapauksessa karkottaa heidät. Hanakan klousaamisen sijaan nyt vaaditaan uudenlaista lähestymistapaa. Mitä...

Lue lisää
Jos asiakkaasi tietäisi sen, mitä sinäkin...

Jos asiakkaasi tietäisi sen, mitä sinäkin...

…hankkisiko hän palveluitasi enemmän ja todennäköisemmin? Toivottavasti voit vastata kysymykseen myöntävästi. Muussa tapauksessa joudun suosittelemaan sinulle jo artikkelin alussa nykyisen...

Lue lisää
Tiimin viisi toimintahäiriötä - Miksi asiakassuhteeni on torso?

Tiimin viisi toimintahäiriötä - Miksi asiakassuhteeni on torso?

Kuvittelin asiakassuhteeni olevan vankalla pohjalla. Toisin taitaa kuitenkin olla, ainakin mikäli Patrick Lencionia on uskominen.

Lue lisää
Kolme keinoa myyntibudjetin voittamiseksi

Kolme keinoa myyntibudjetin voittamiseksi

Tavoitteletko tulevalla tilikaudelle kasvua? Millä keinoilla aiot saada kasvua aikaan? Kuinka todennäköisenä pidät tavoitteen saavuttamista? Esittelemme tässä kirjoituksessa kolme tapaa...

Lue lisää
[Päättynyt] Rekry: Haemme myynnin huippuosaajaa

[Päättynyt] Rekry: Haemme myynnin huippuosaajaa

Haluatko haastaa suomalaiset pk-yritykset harppaamaan edistyksellisen markkinoinnin eturintamaan? Haluatko tulla kiihdyttämään voimakkaasti kasvavaa liiketoimintaamme seuraavalle tasolle? Uskotko,...

Lue lisää
Kolme elementtiä onnistuneen markkinoinnin automaation taustalla

Kolme elementtiä onnistuneen markkinoinnin automaation taustalla

Suomalaisten yritysten markkinointi on pistemäistä. Siksi tulokset jäävät poikkeuksetta puutteellisiksi. Jos toimenpiteitä tehdään vain silloin, kun myyntimiehet istuvat liidejä haikaillen...

Lue lisää
[Päättynyt] [Rekry] Asiakkuusjohtaja haussa

[Päättynyt] [Rekry] Asiakkuusjohtaja haussa

Mukaan halutaan maantiepyöräilijä Haemme asiakkuusjohtajaa, jonka työn ydintehtävänä on taittaa matkaa kohti visiotamme: "Suomen halutuin mitattavien markkinointitulosten tuottaja PK-sektorissa...

Lue lisää
Miksi sijoittaisin markkinointisisällön tuotantoon?

Miksi sijoittaisin markkinointisisällön tuotantoon?

Sisällöntuotanto on markkinoinnin osa-alueista se, josta helposti kiireessä tai resurssien säästömielessä tingitään, vaikka ei missään nimessä kannattaisi. Hyvin toteutettu sisältö on koko...

Lue lisää
[Päättynyt] Rekry: Haemme rahoituskonsulttia

[Päättynyt] Rekry: Haemme rahoituskonsulttia

Haluatko auttaa suomalaisia pk-yrityksiä kasvamaan, kehittymään ja kansainvälistymään? Nautitko haasteista, haluatko kehittyä asiantuntijana monipuoliseksi huippuammattilaiseksi?

Lue lisää