Fulmoren markkinointiblogi

Markkinointi­blogi

Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Mediatilojen ostaminen

Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Mediatilojen ostaminen

Mainostaminen – siis ostetun median käyttäminen – tuntuu aiheuttavan paljon kysymyksiä, joihin toivotaan helppoja vastauksia. Eli kysytään ”Missä meidän firman pitäisi mainostaa?” tai ”Mikä olisi...

Lue lisää
Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Oma vai kumppanin osaaminen

Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Oma vai kumppanin osaaminen

”Osaatko johtaa markkinointianne?”, kysyin ja vastaus oli ”Joo, kyllä mä saan meidän some-päivitykset tehtyä ja pidettyä verkkosivut ajan tasalla.” Mitäpä tuohon sitten sanomaan, kun selkeästi oli...

Lue lisää
Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Säännöllisyys

Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Säännöllisyys

Säännöllinen suorittaminen hakkaa pistemäisen tekemisen 100-0 lähes kaikessa, myös markkinoinnissa. Kuten tarinan kilpikonna, säännöllinen eteneminen tuottaa varmemmin tulosta kuin hullu...

Lue lisää
[Päättynyt] Haemme visuaalisen viestinnän moniosaajaa

[Päättynyt] Haemme visuaalisen viestinnän moniosaajaa

Haluamme joukkoomme asiakaslähtöisen visuaalisen viestinnän moniosaajan, joka on sinut printin, digin ja UI:n kanssa. Meillä on osaamisellesi käyttöä rentojen ammattilaistemme joukossa. Lähtisitkö...

Lue lisää
Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Arvontuotannon varmistaminen

Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Arvontuotannon varmistaminen

Asiakkaan arvontuotannosta on puhuttu ja puhutaan syystäkin paljon. Välissä kuitenkin huomaan, että ajatus siitä, milloin arvontuotannon pitäisi alkaa, on pahasti hukassa. Avaan ajatusta vähän...

Lue lisää
Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Suunnitelmallisuus

Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Suunnitelmallisuus

Tämän piti olla ensin yksi blogipostaus. Homma levisi, kun asiaa oli vähän enemmänkin. Päätin siis tehdä tästä sarjan, jota julkaisemme pari palaa viikossa. Tarkoitus on pitää homma pirun...

Lue lisää
[Päättynyt] Paikka auki myynnin ja asiakkuuksien ammattilaiselle

[Päättynyt] Paikka auki myynnin ja asiakkuuksien ammattilaiselle

Innostutko päästessäsi ratkaisemaan asiakkaiden liiketoiminnallisia haasteita? Haluatko päästä tarjoamaan ratkaisuksi nykyaikaisen markkinointiviestinnän huippuratkaisuja? Nautitko tietäessäsi, että...

Lue lisää
Muutoksia Fulmoren rahoituspalveluissa ja hallituksessa

Muutoksia Fulmoren rahoituspalveluissa ja hallituksessa

Fulmore on palvellut asiakkaitaan jo yli kymmenen vuoden ajan markkinointi-, konsultointi- ja rahoituspalveluiden kautta. Samaan aikaan yrityksemme ja liiketoimintamme on kehittynyt määrätietoisesti...

Lue lisää
Graafisen suunnittelun harjoittelijana Fulmorella

Graafisen suunnittelun harjoittelijana Fulmorella

Ensimmäinen päivä. Pakkaan tavarani ja lähden kohti Fulmoren toimistoa. Tutkintooni kuuluva viiden kuukauden harjoittelujakso on alkamassa ja tavoitteenani on kehittyä graafisen suunnittelun...

Lue lisää
Ilmoittaudu mukaan Fulmoren automaatiokouluun

Ilmoittaudu mukaan Fulmoren automaatiokouluun

Markkinoinnin ja myynnin automaatio voi tuntua vieraalta. Tietoa on kyllä tarjolla, mutta sitä voi olla hankala löytää. Lisäksi asia on monesti teknistä ja tarkoitettu enemmän alan ammattilaisille...

Lue lisää
Tee sellaista markkinointia, jota yrityksesi ansaitsee

Tee sellaista markkinointia, jota yrityksesi ansaitsee

Olin muutama viikko takaperin sparraamassa Kasvu Openin yrityksiä Kuopiossa. Eteen osui useampi hyvä kv-markkinaan tähtäävä firma, joiden markkinointiviestintä ei näyttänyt läheskään siltä, miten...

Lue lisää
SCRUM markkinoinnin johtamisen toimintamallina

SCRUM markkinoinnin johtamisen toimintamallina

Markkinoinnin johtaminen on tarpeeksi hankalaa ilman, että pitää ennustaa tulevaisuutta. Silti monessa firmassa tehdään tämänkin syksyn aikana vuosikello ja tammikuusta eteenpäin noudatetaan...

Lue lisää