Fulmoren markkinointiblogi

Markkinointi­blogi

Tienaa tonni ja opi siinä samalla hieman markkinoinnista!

Tienaa tonni ja opi siinä samalla hieman markkinoinnista!

Arvon yrittäjät, tiedän että aikanne on kallista. Siksi annan teille kolme neuvoa, jotka toteuttamalla olette tienanneet sievoisen summan – yksinkertaisesti kilpailuttamalla ja karsimalla. ...

Lue lisää
User First – parempaa viestintää mukautuvan suunnittelun avulla

User First – parempaa viestintää mukautuvan suunnittelun avulla

Keväällä SPYMin blogissa kirjoitettiin mobiilisivuista ja ne ovat olleetkin tähän asti hyvä ja edullinen tapa palvella matkapuhelinkäyttäjiä ja nostaa kaikkein tärkein informaatio kuten yhteystiedot...

Lue lisää
Etätyötä Barcelonassa

Etätyötä Barcelonassa

Uppoudun syvälle nettisivun analytiikkaan ja unohdan missä olen. Tulen uudestaan tietoiseksi ympäristöstäni, kun alhaalla kadulla paikallinen asukas pöräyttää äänekkäästi skootterillaan ohi....

Lue lisää
Ulkokehältä mainostoimistoon

Ulkokehältä mainostoimistoon

Hei, olen Hanna. Olen aloittanut SPYMin asiakkuudenhoitajana ja myyjänä tänä syksynä. Tulin töihin mainostoimistoon niin sanotusti ulkokehältä ja alku on vaatinut paljon uuden opettelua, kyselyä,...

Lue lisää
Maalaisjärki kavalsi, AirBus meni metsään!

Maalaisjärki kavalsi, AirBus meni metsään!

Maalaisjärki, tuo populistien kultakaivos ja tavallisen kansalaisen vartaloharhauttaja. Maalaisjärjellä on hyvä tarkkailla ja tutkiskella, mutta monimutkaisten asioiden ratkaisemiseksi se ei ole...

Lue lisää
SPYMin verkkosivut uudistuivat!

SPYMin verkkosivut uudistuivat!

SPYMin verkkosivut uudistuivat elokuun lopussa. Uudistuksen yhteydessä sekä visuaalinen ilme että tekstisisältö laitettiin täysin uusiksi.

Lue lisää
Mainostoimiston koe-eläintarhasta: Markkinointia oman työn ohessa

Mainostoimiston koe-eläintarhasta: Markkinointia oman työn ohessa

Tämä on varoittava kertomus siitä, mitä joukolle nuoria mainostoimistoammattilaisia kävi, kun he yrittivät tehdä markkinointia oman työnsä ohessa. Kokeeseen osallistunut joukko koostuu alan osaajia,...

Lue lisää
Myyntipromootio – muistitko nämä viisi kohtaa?

Myyntipromootio – muistitko nämä viisi kohtaa?

Myyntipromootio on hauska keino vauhdittaa yrityksesi myyntiä ja herättää huomiota asiakkaidesi keskuudessa. Perusmarkkinoinnista poikkeava irtiotto tarjoaa antoisan koelaboratorion uusien...

Lue lisää
Asiakaspalvelua somessa

Asiakaspalvelua somessa

Sähköinen asiakaspalvelu on ollut arkipäivä jo kauan. Palaute-lomakkeita löytyy valtaosasta yritysten nettisivuja ja palautetta voi halutessaan antaa myös sähköpostitse. Vain harva yritys on vielä...

Lue lisää
Sisäinen viestintä = TÄRKEÄÄ

Sisäinen viestintä = TÄRKEÄÄ

Kiireen ja hektisen työrytmin keskellä sisäinen viestintä jää usein liian vähäiselle huomiolle. Jos viestintään yrityksessä panostetaan, on se lähes aina ulkoista viestintää; sidosryhmille tai...

Lue lisää
Otsikko on tärkein!

Otsikko on tärkein!

Olipa teksti mikä hyvänsä, uskallan väittää, että otsikko on aina tärkein. Huolimatta tekstin pituudesta, kohderyhmästä tai tavoitteesta – otsikko on se tekstin osa, joka luetaan ensin. Otsikko on...

Lue lisää
Rutista markkinoinnistasi enemmän euroja mittaamalla

Rutista markkinoinnistasi enemmän euroja mittaamalla

Tiedätkö kuinka tuottoisaa tekemäsi markkinointi on? Osaatko kertoa mitkä markkinointikanavat ovat tuottoisimmat?

Lue lisää