Fulmoren markkinointiblogi

Markkinointi­blogi

Viritä internetsivusi tuottamaan tulosta konversiokeskeisen suunnittelun periaatteilla

Viritä internetsivusi tuottamaan tulosta konversiokeskeisen suunnittelun periaatteilla

Monesti näihin kysymyksiin kuullaan samat vastaukset – halutaan olla vakuuttavan näköinen, erottua kilpailijoista, halutaan rakentaa nykyaikainen sivusto, jotta näytetään olevamme ajassa mukana....

Lue lisää
Mitä yhteistä on kissanpennuilla ja markkinoinnilla?

Mitä yhteistä on kissanpennuilla ja markkinoinnilla?

Kissavideot ovat kuulemma erittäin suosittuja. Koska kissanpennut ovat hauskoja, markkinointi on hauskaa ja meidän blogiin halutaan lisää kävijöitä, päätin yhdistellä asioita luovasti. Samalla tuli...

Lue lisää
[Päättynyt] Haemme myynti- ja tulosvastuullista julkisen rahoituksen asiantuntijaa

[Päättynyt] Haemme myynti- ja tulosvastuullista julkisen rahoituksen asiantuntijaa

Clients’ Finland on liiketoiminnan kehittämisen asiantuntijayritys. Olemme viimeiset kymmenen vuotta toimineet pk-yrittäjyyden etulinjassa kehittäen asiakasyrityksiämme markkinoinnin, myynnin,...

Lue lisää
Terveiset Spymin puuropäivästä!

Terveiset Spymin puuropäivästä!

Oikein hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta toivoo Spymin väki! #spymoy #joulu Video, jonka Mainostoimisto Spym (@mainostoimisto.spym) julkaisi 18. 12ta 2015 klo 5.27 PST Tästä tehdään...

Lue lisää
Ensi vuonna kaikki on taas toisin

Ensi vuonna kaikki on taas toisin

Maailma pitää saada jälleen valmiiksi ennen joulua ja sitten aloitetaan alusta. Pöytä on puhdas, paperi tyhjä ja energiaa tehdä kaikki toisin. Jostain syystä tilanne vaan pyrkii palaamaan takaisin...

Lue lisää
[Päättynyt] Etsimme sinua, ratkaisumyynnin ammattilainen

[Päättynyt] Etsimme sinua, ratkaisumyynnin ammattilainen

Meillä on erinomaiset näytöt osaamisesta ja onnistumisista. Digitaalisen markkinoinnin tarjoamat mahdollisuudet asiakkaidemme tuloksentekijänä ovat toimintamme etulinjassa. Kasvustrategiamme...

Lue lisää
Itsenäisyyspäivän ajatuksia markkinoinnista

Itsenäisyyspäivän ajatuksia markkinoinnista

Periaatteessa lähes kaikki hyvä, mitä teemme, on samalla toimimista Suomen hyväksi. Suomalainen on luonnostaan ahkera, sisukas, vastuuntuntoinen ja työtä arvostava – sen olemme huomanneet myös...

Lue lisää
Miksi markkinointiosasto saa aina anteeksi?

Miksi markkinointiosasto saa aina anteeksi?

Keskityhän hetki. Ota hyvä asento pytyllä, junassa tai työpisteelläsi. Missä nyt ikinä tällä hetkellä tapatkaan aikaa lukemalla tätä blogausta.

Lue lisää
3 syytä, miksi Timppa myy rutosti enemmän ruohonleikkureita kuin Kaitsu

3 syytä, miksi Timppa myy rutosti enemmän ruohonleikkureita kuin Kaitsu

Timppa ja Kaitsu ovat yrittäjiä. Molemmat myyvät elannokseen roboottiruohonleikkureita ja vieläpä hyvin saman kaltaisilla ominaisuuksilla varustettuja. Hyvät vempaimet molemmilla, mutta vain toinen...

Lue lisää
Älä lähde keksimään pyörää uudelleen, laita vain muutama puola paikoilleen

Älä lähde keksimään pyörää uudelleen, laita vain muutama puola paikoilleen

Älä lähde keksimään pyörää uudelleen, laita vain muutama puola paikoilleen Vesisumujärjestelmiä tuottava FreshWind Oy hyödynsi Clients’in rahoituspalvelua hakiessaan julkista rahoitusta uudelle...

Lue lisää
Miksi me emme halua kuluttaa mainoksia?

Miksi me emme halua kuluttaa mainoksia?

Luen erään uutislehden verkkosivua. Parin kappaleen välein tekstin keskeyttää ärsyttävän räikeä mainosbanneri, joka nappaa hetkeksi huomioni. Selaan sujuvasti sen yli – artikkelin lopussa en edes...

Lue lisää
A/B-testauksella parempiin tuloksiin

A/B-testauksella parempiin tuloksiin

Markkinoinnissa on usein näkemykset ja mielipiteet valloillaan. Kuitenkin, jotta markkinoinnista saadaan parhaat lopputulokset tulee toimenpiteiden ja kehittämisen perustua numeroihin perustuviin...

Lue lisää