Fulmoren markkinointiblogi

Markkinointi­blogi

Vuosi on pitkä aika

Vuosi on pitkä aika

Vuosi on pitkä aika Olin reilun vuoden poissa työelämästä; ensin äitiyslomalla, sitten hoitovapaalla. Keskityin täysillä vauvantuoksuiseen arkeen, enkä seurannut alan kehitystä ja uusimpia trendejä –...

Lue lisää
Facebook-mainonta – sopiiko se meille?

Facebook-mainonta – sopiiko se meille?

Facebook on mainonnassa kokeilun arvoinen kanava Yli 1,4 miljardin ihmisen verkosto, Facebook, on tehokas ja moniulotteinen mainoskanava, jolla on Suomessakin jo reilut 2,6 miljoonaa käyttäjää.

Lue lisää
Kolme tapaa kääntää nollatulos plussalle hinnoittelun avulla?

Kolme tapaa kääntää nollatulos plussalle hinnoittelun avulla?

Sain sen verran positiivista palautetta edellisestä, kustannusperusteiseen minimihinnoitteluun liittyvästä tekstistäni, että päätin kirjoittaa sille saman tien jatkoa. Jos et ole lukenut edellistä...

Lue lisää
Myyntihinnan laskemisen 101 – miten olla tekemättä konkurssia

Myyntihinnan laskemisen 101 – miten olla tekemättä konkurssia

Kuluneen kevään aikana olen törmännyt useampaan hinnoittelumalliin, joissa yritys tekee lähinnä itselleen hallaa. Tämän vuoksi päätin kirjoittaa muutaman sanasen hinnoittelun minimitasosta. Luvassa...

Lue lisää
Harjoitteluun aina Joensuusta asti

Harjoitteluun aina Joensuusta asti

Matkani Mainostoimisto Spymillä alkoi jännityksen sekaisin tuntein. Saatuani varmistuksen siitä, että olin päässyt työharjoitteluun, päiväni kuluivat pakkaamisessa ja suunnittelussa. Ennen kuin...

Lue lisää
Ymmärränkö, mitä en ymmärrä sähköisestä markkinoinnista

Ymmärränkö, mitä en ymmärrä sähköisestä markkinoinnista

Pohjolan Aki lupasi viime viikon blogiartikkelissaan (blogiartikkeliin TÄSTÄ) aamuwebinaareja, nyt niitä sitten tulee. Ensimmäisten webinaarien teemana on aamujumppa ja aiheena sähköinen...

Lue lisää
Viidessä kuukaudessa viisaammaksi

Viidessä kuukaudessa viisaammaksi

Tämä kevät on mennyt kuin siivillä. Tradenomiopintoihini sisältyvän harjoitteluni aikana olen päässyt näkemään, millaista mainostoimiston arki on aitiopaikalta tarkasteltuna. Olen oppinut paljon...

Lue lisää
Kaksi takuuvarmaa joka-mies-sarjan temppua myynnin kehittämiseen

Kaksi takuuvarmaa joka-mies-sarjan temppua myynnin kehittämiseen

Tämä on varmasti tuttua huttua sekä sinulle, että minulle. Sitä törmää jatkuvasti tilanteisiin, jossa myynnin kehittyminen tuntuu mahdottomuudelta. On tilanteita, joissa myyntityötä on tehty vuosia...

Lue lisää
Maaseudun yritystukien haku startannut!

Maaseudun yritystukien haku startannut!

Maaseudun yritystukien haku startannut! Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014-2020 tarjoaa maaseutuyrittäjien tueksi sekä perustamis- että investointitukea. Tukien haku avautui 11.5.2015.

Lue lisää
Markkinoinnin ja asiakkuuksien johtamisen koulutusohjelma Hämeessä

Markkinoinnin ja asiakkuuksien johtamisen koulutusohjelma Hämeessä

Clients' Finland Oy järjestää ELY-keskuksen tukeman markkinoinnin ja asiakkuuksien johtamisen koulutusohjelman ensi talven aikana Lahdessa. Koulutusohjelma on vahvasti Hämeen ELY-keskuksen tukema,...

Lue lisää
Miksi Kasvuvipu?

Miksi Kasvuvipu?

Yritysten julkinen kehittämisrahoitus on suosittua. Esimerkiksi Itä-Suomen alueella ELY-keskus on vastaanottanut neljän kuukauden aikana 130 hakemusta (rahoitusta haettu yli 45 miljoonalla euroa)....

Lue lisää
Jääkiekkohuuma valtasi jälleen Spymin toimiston

Jääkiekkohuuma valtasi jälleen Spymin toimiston

Sateisen harmaa kelikään ei pilannut tunnelmaa, kun autokatos oli täydempi kuin koskaan aiemmin. Lähes 80 silmä- ja korvaparia katsoi ja kuunteli, kun Korhosen Janne soitti ja lauloi, Suomi pelasi...

Lue lisää