Kun toimiala ajaa yli – ja pakenee paikalta
Liikenneonnettomuudet puhuttavat – etenkin ne, joissa jalankulkijan tai pyöräilijän telonut autoilija poistuu paikalta. Puhuttavat syystäkin. Kaikki kuitenkin vaikenevat siitä, kun kokonainen...
Liikenneonnettomuudet puhuttavat – etenkin ne, joissa jalankulkijan tai pyöräilijän telonut autoilija poistuu paikalta. Puhuttavat syystäkin. Kaikki kuitenkin vaikenevat siitä, kun kokonainen...
Olemme saaneet kasapäin palautetta ympäri Suomea. Yhdistävänä tekijänä palautteissa on ollut, toive siitä, että Kasvuvipu-karavaanimme sattuisi juurikin sille omalle pitäjälle. Olemmekin ratkaisseet...
Tehokkuus ennen kaikkea Toimintamme tärkeät periaatteet ovat aina olleet terve järki, tehokkuus ja näkyvät tulokset. Nyt kaikki tämä näkyy vihdoin myös mainostoimistomme nimessä, joka muutettiin...
Mistä aiheesta haluat seuraavan webinaarin? Tämä ei ole suuri tutkimushaastattelu, vaan hyvin yksinkertainen kysely. Mistä haluaisit, että kerromme sinulle seuraavaksi – täysin maksutta, ilman...
Markkinointihenkilön tai markkinointikumppanin valinta on usein melko kinkkinen tai jopa haastava projekti. Kuten lähes kaikilla aloilla on asiantuntijoita myös erilaisia. Tässä artikkelissa on...
Clientsin ensimmäinen webinaari pidettiin perjantaina. Aki avasikin jo onnistuneesti teknisiä asioita, joita kannattaa huomioida webinaarin järjestelyissä. Nyt on tullut aika myös esiintyjän...
Järjestimme tänään Clientsillä ensimmäisen markkinointitarkoituksessa toteutetun Webinaarin. Myönnän rehvakkaasti muutamia viikkoja takaperin uhonneeni, ettei tuollaisen sähköisen esiintymisen...
Harmaana marraskuisena aamuna istuin Clients':n toimistolla ensimmäistä kertaa. Uusi paikka, uudet ihmiset ja uusi työnkuva. ”Mitähän tästä tulee?” muistan ajatelleeni jännittyneenä. Kauaa en tosin...
Tervetuloa Pumppaa rahaa asiakkaistasi -webinaariimme tämän viikon perjantaina. Esittelemme perjantaina työkalun, jonka avulla kasvatat asiakkaidesi ostointoa ja kauhot kassaan enemmän kahisevaa.
Edellisessä blogijutussani vertailin perhokalastusta ja markkinointia saaliin koukuttamisen näkökulmasta. Kun saalis on löydetty ja tarttunut kiinni, niin se pitää saada vielä pysymään koukussa....