Asiakkuusprosessi on – tehokkaasti ja tavoitteellisesti toimiessaan – yksi väkevimpiä strategian ohjaajia arjessa. Tarkastelemme syksyn webinaareissamme asiakkuusprosessin rakentamista ja johtamista useasta eri näkökulmasta.
Kaikki webinaarit ovat maksuttomia. Kannattaa myös ilmoittautua mukaan, vaikka kalenterin suhteen aikataulu näyttää haastavalta. Toimitamme osallistujille tallenteen esityksestä.
Luottamuksen rakentaminen on yksi keskeisimmistä menestystekijöistä asiakashankinnassa. Jos luottamusta ei synny, ei synny kauppaakaan. Kehitimme Myynnin Johtokeskuksen kanssa työkalun, jonka avulla luottamuksen rakentamista asiakkuusprosessin eri vaiheissa voidaan tarkastella ja kehittää. Tässä webinaarissa käymme läpi luottamuksen rakentamista ja esittelemme työkalun toimintaa käytännössä.
Asiakaskokemuksen ja todellisen arvontuotannon merkitys kasvaa. Ostaminen kuluttajamaistuu myös B2B-puolella. Samaan aikaan kohderyhmät ja mediakenttä pirstaloituvat yhä pienempiin segmentteihin ja teknologinen kehitys on valtavan nopeaa. Organisaation sisäiset siilot estävät tuottamasta saumatonta asiakaskokemusta ja hidastavat sisäistä muutosta. Tässä webinaarissa tarkastelemme muutosta sekä siilojen purkamisen että toimintojen sujuvan integraation näkökulmasta.
Ehjän asiakaskokemuksen ja todellisen arvon tuottaminen ostoprosessin aikana vaatii, että asiakkaalta ei kysellä samoja asioita useita kertoja, tieto seuraa ostajaa kanavasta toiseen ja myyjäorganisaation ymmärrys kasvaa kohtaamispisteiden määrän mukana. Tämä asettaa suuria vaatimuksia asiakasdatalle ja sen käytettävyydelle. Tässä webinaarissa otamme tarkasteluun, miten kokonaisuus toteutetaan teknologisesti.
Liiketoiminnan tulokset tehdään ja tavoitteet saavutetaan asiakkuuksien kautta. Tämän vuoksi jokainen organisaatio tarvitsee tehokkaan tavan hankkia, hoitaa ja kehittää asiakkuuksiaan. Tässä webinaarissa tarkastelemme koko asiakkuusprosessin (markkinointi–myynti–asiakastuki–asiakkuuksien johtaminen) kytkemistä liiketoiminnan – erityisesti liikevaihdon ja kilpailukyvyn – draiveriksi.
Jos yrityksessänne on tilanne päällä, älä turhaan jää odottelemaan webinaarivetojamme. Varaa suoraan tapaaminen, niin jutellaan tarkemmin.