Fulmoren syksyn webinaareissa avataan asiakkuusprosessia useista näkökulmista

Fulmoren syksyn webinaareissa avataan asiakkuusprosessia useista näkökulmista

Asiakkuusprosessi on – tehokkaasti ja tavoitteellisesti toimiessaan – yksi väkevimpiä strategian ohjaajia arjessa. Tarkastelemme syksyn webinaareissamme asiakkuusprosessin rakentamista ja johtamista useasta eri näkökulmasta.

Kaikki webinaarit ovat maksuttomia. Kannattaa myös ilmoittautua mukaan, vaikka kalenterin suhteen aikataulu näyttää haastavalta. Toimitamme osallistujille tallenteen esityksestä.

21.8.2024 klo 8.15–9.00
Luottamuksen rakentaminen markkinoinnin ja myynnin kautta

Luottamuksen rakentaminen on yksi keskeisimmistä menestystekijöistä asiakashankinnassa. Jos luottamusta ei synny, ei synny kauppaakaan. Kehitimme Myynnin Johtokeskuksen kanssa työkalun, jonka avulla luottamuksen rakentamista asiakkuusprosessin eri vaiheissa voidaan tarkastella ja kehittää. Tässä webinaarissa käymme läpi luottamuksen rakentamista ja esittelemme työkalun toimintaa käytännössä.

› Lue lisää ja ilmoittaudu

18.9.2024 klo 8.15–9.00
Johda strategiaa asiakkuusprosessin kautta – markkinoinnin, myynnin ja asiakkuudenhoidon yhteistyön rakentaminen

Asiakaskokemuksen ja todellisen arvontuotannon merkitys kasvaa. Ostaminen kuluttajamaistuu myös B2B-puolella. Samaan aikaan kohderyhmät ja mediakenttä pirstaloituvat yhä pienempiin segmentteihin ja teknologinen kehitys on valtavan nopeaa. Organisaation sisäiset siilot estävät tuottamasta saumatonta asiakaskokemusta ja hidastavat sisäistä muutosta. Tässä webinaarissa tarkastelemme muutosta sekä siilojen purkamisen että toimintojen sujuvan integraation näkökulmasta.

› Lue lisää ja ilmoittaudu

3.10.2024 klo 8.15–9.00
Ehjä asiakaskokemus monikanavaisessa ympäristössä – teknologia, data ja tekoälyn merkitys

Ehjän asiakaskokemuksen ja todellisen arvon tuottaminen ostoprosessin aikana vaatii, että asiakkaalta ei kysellä samoja asioita useita kertoja, tieto seuraa ostajaa kanavasta toiseen ja myyjäorganisaation ymmärrys kasvaa kohtaamispisteiden määrän mukana. Tämä asettaa suuria vaatimuksia asiakasdatalle ja sen käytettävyydelle. Tässä webinaarissa otamme tarkasteluun, miten kokonaisuus toteutetaan teknologisesti.

› Lue lisää ja ilmoittaudu

16.10.2024 klo 8.15–9.00
Johda asiakkuuksia – johda liiketoimintaa: Liiketoiminnan tulosten johtaminen ehjän asiakkuusprosessin kautta

Liiketoiminnan tulokset tehdään ja tavoitteet saavutetaan asiakkuuksien kautta. Tämän vuoksi jokainen organisaatio tarvitsee tehokkaan tavan hankkia, hoitaa ja kehittää asiakkuuksiaan. Tässä webinaarissa tarkastelemme koko asiakkuusprosessin (markkinointi–myynti–asiakastuki–asiakkuuksien johtaminen) kytkemistä liiketoiminnan – erityisesti liikevaihdon ja kilpailukyvyn – draiveriksi.

› Lue lisää ja ilmoittaudu

 

Onko tilanne akuutti? Älä odota turhaan!

Jos yrityksessänne on tilanne päällä, älä turhaan jää odottelemaan webinaarivetojamme. Varaa suoraan tapaaminen, niin jutellaan tarkemmin.