Asiakaskokemuksen ja syvenevän arvontuotannon merkitys kasvaa läpi liiketoimintakentän. B2B-puolellakin ostaminen kuluttajamaistuu. Samaan aikaan kun mediakenttä ja kohderyhmät pirstaloituvat yhä pienempiin segmentteihin, organisaation sisäiset siilot estävät tuottamasta saumatonta asiakaskokemusta ja muutosta yritysten sisällä.
Tarvitaan neljä asiaa:
Näiden lisäksi luonnollisesti tarvitaan tahtoa muuttaa asioita ja kehittää omaa kilpailukykyä, mutta sen vuoksi olet täällä.
Tässä webinaarissa esittelemme käytännönläheisen ja suoraviivaisen viitekehyksen yrityksenne asiakkuusprosessin tarkasteluun. Se auttaa kytkemään asiakkuuuksissa tapahtuvan työn strategian taakse sekä tunnistamaan, missä siiloutuminen häiritsee arvontuotantoa ja ehjän asiakaskokemuksen johtamista.
Erityisesti keskitymme siihen, miten prosessia kannattaa lähteä viemään käytäntöön omassa organisaatiossa ja mitä muutostyössä kannattaa huomioida.
Perkaamme ainakin seuraavat kysymykset:
Webinaari on maksuton. Esityksen jälkeen on mahdollisuus kysymyksiin. Vaikka et pääsisi mukaan linjoille, kannattaa ilmoittautua. Toimitamme tallenteen ilmoittautuneille esityksen jälkeen.