Asiakaskokemuksen ja syvenevän arvontuotannon merkitys kasvaa läpi liiketoimintakentän. B2B-puolellakin ostaminen kuluttajamaistuu. Samaan aikaan kun mediakenttä ja kohderyhmät pirstaloituvat yhä pienempiin segmentteihin, organisaation sisäiset siilot estävät tuottamasta saumatonta asiakaskokemusta ja muutosta yritysten sisällä.
Tarvitaan neljä asiaa:
Näiden lisäksi luonnollisesti tarvitaan tahtoa muuttaa asioita ja kehittää omaa kilpailukykyä, mutta sen vuoksi olet täällä.
Tällä videolla esittelemme käytännönläheisen ja suoraviivaisen viitekehyksen yrityksenne asiakkuusprosessin tarkasteluun. Se auttaa kytkemään asiakkuuuksissa tapahtuvan työn strategian taakse sekä tunnistamaan, missä siiloutuminen häiritsee arvontuotantoa ja ehjän asiakaskokemuksen johtamista.
Erityisesti keskitymme siihen, miten prosessia kannattaa lähteä viemään käytäntöön omassa organisaatiossa ja mitä muutostyössä kannattaa huomioida.
Saat tallenteelta vastauksen ainakin seuraaviin kysymyksiin:
Webinaarin tallenne on saatavilla maksutta. Pyydä linkki sähköpostiisi täyttämällä alla oleva lomake.