Liiketoiminnan tulokset tehdään ja tavoitteet saavutetaan asiakkuuksien kautta. Tämän vuoksi jokainen organisaatio tarvitsee tehokkaan tavan hankkia, hoitaa ja kehittää asiakkuuksiaan.
Pirstaloitunut tai siiloutunut asiakkuusprosessi johtaa heikkoon arvontuotantoon ja huonoon asiakaskokemukseen. Tämä tarkoittaa sitä, että asiakkuudet eivät ole niin pysyviä ja turvallisia kuin voisivat olla – liikevaihtoa jää toteutumatta ja takaovi auki kilpailijoille. Se tarkoittaa heikompaa kilpailukykyä.
Käytetäänpä viitekehyksenä RevOpsia tai kaupallisen prosessin eheyttä, arjen toiminnot määrittävät muutostyön onnistumisen. Erilaistava asiakasarvo ja asiakaskokemus ovat merkityksellisiä kilpailutekijöitä yritykselle kuin yritykselle. Tämän vuoksi ehjän asiakkuusprosessin rakentamisen tulisi olla yrityksen korkeimman prioriteetin asioita nyt ja tulevaisuudessa.
Esittelemme videolla B2B-päättäjille ja hallitusten jäsenille viitekehyksen, jonka kautta asiakkuusprosessia jäsennetään ehjäksi kokonaisuudeksi. Käymme läpi muutosprosessin, jonka kautta siiloutuneesta nykytilasta päästään ehjään malliin, sekä miten kokonaisuus johdetaan tehokkaasti käytäntöön.
Vastaamme ainakin seuraaviin kysymyksiin:
Webinaarin tallenne on saatavilla maksutta. Tilaa linkki sähköpostiisi täyttämällä alla oleva lomake.