Liiketoiminnan tulokset tehdään ja tavoitteet saavutetaan asiakkuuksien kautta. Tämän vuoksi jokainen organisaatio tarvitsee tehokkaan tavan hankkia, hoitaa ja kehittää asiakkuuksiaan.
Pirstaloitunut tai siiloutunut asiakkuusprosessi johtaa heikkoon arvontuotantoon ja huonoon asiakaskokemukseen. Tämä tarkoittaa sitä, että asiakkuudet eivät ole niin pysyviä ja turvallisia kuin voisivat olla – liikevaihtoa jää toteutumatta ja takaovi auki kilpailijoille. Se tarkoittaa heikompaa kilpailukykyä.
Käytetäänpä viitekehyksenä RevOpsia tai kaupallisen prosessin eheyttä, arjen toiminnot määrittävät muutostyön onnistumisen. Erilaistava asiakasarvo ja asiakaskokemus ovat merkityksellisiä kilpailutekijöitä yritykselle kuin yritykselle. Tämän vuoksi ehjän asiakkuusprosessin rakentamisen tulisi olla yrityksen korkeimman prioriteetin asioita nyt ja tulevaisuudessa.
Tässä webinaarissa esittelemme B2B-päättäjille ja hallitusten jäsenille viitekehyksen, jonka kautta asiakkuusprosessia jäsennetään ehjäksi kokonaisuudeksi. Käymme läpi muutosprosessin, jonka kautta siiloutuneesta nykytilasta päästään ehjään malliin, sekä miten kokonaisuus johdetaan tehokkaasti käytäntöön.
Vastaamme ainakin seuraaviin kysymyksiin:
Webinaari on maksuton. Esityksen jälkeen on mahdollisuus kysymyksiin. Vaikka et pääsisi mukaan linjoille, kannattaa ilmoittautua. Toimitamme tallenteen ilmoittautuneille esityksen jälkeen.