Uusi jatkuva blogisarja: Sanakirja

Markkinointi­blogi

SPYM:n blogissa starttaa ylihuomenna torstaina upouusi blogisarja, joka kulkee jämäkästi nimellä ”Sanakirja”. Blogisarjassa tutustumme mainos- ja viestintätoimiston arjessa käytettyihin ja meille tuttuihin sanoihin – jotka kuitenkaan eivät kaikille asiakkaillemme aukea yhtä vaivattomasti.

Mikä onkaan laskeutumissivu? Mitä tarkoitetaan konversiolla? Mikä kumma voi olla QR-koodi?

Muun muassa näihin kysymyksiin SPYM:n Sanakirja tarjoaa vastauksen!

Sanakirja-blogisarja eroaa muista SPYM:n blogisarjoista siinä, että kyseinen blogisarja on ns. jatkuva, eli Sanakirjan osia julkaistaan SPYM:n blogissa tasaisesti pitkin vuotta.

Mitkä sanat askarruttavat mieltä?

Myös sinä voit esittää oman toiveesi alan sanastoon liittyen; mikä termi tai ilmaus sinulle on jäänyt epäselväksi? Mikä toimenpide tai tuote on sellainen, josta et ole ihan varma, mitä sillä tarkoitetaan?

Kommentoi blogia ja jätä oma toiveesi Sanakirjan osalta; toiveita toteutetaan pitkin vuotta ja näin saamme luotua blogin Sanakirjaan sellaista sisältöä, jota lukijat haluavat!

Ylihuomenna Sanakirjan ensimmäisessä osassa kerrotaan, mikä on laskeutumissivu.