SPYM:n blogissa starttaa ylihuomenna torstaina upouusi blogisarja, joka kulkee jämäkästi nimellä ”Sanakirja”. Blogisarjassa tutustumme mainos- ja viestintätoimiston arjessa käytettyihin ja meille tuttuihin sanoihin – jotka kuitenkaan eivät kaikille asiakkaillemme aukea yhtä vaivattomasti.
Mikä onkaan laskeutumissivu? Mitä tarkoitetaan konversiolla? Mikä kumma voi olla QR-koodi?
Muun muassa näihin kysymyksiin SPYM:n Sanakirja tarjoaa vastauksen!
Sanakirja-blogisarja eroaa muista SPYM:n blogisarjoista siinä, että kyseinen blogisarja on ns. jatkuva, eli Sanakirjan osia julkaistaan SPYM:n blogissa tasaisesti pitkin vuotta.
Mitkä sanat askarruttavat mieltä?
Myös sinä voit esittää oman toiveesi alan sanastoon liittyen; mikä termi tai ilmaus sinulle on jäänyt epäselväksi? Mikä toimenpide tai tuote on sellainen, josta et ole ihan varma, mitä sillä tarkoitetaan?
Kommentoi blogia ja jätä oma toiveesi Sanakirjan osalta; toiveita toteutetaan pitkin vuotta ja näin saamme luotua blogin Sanakirjaan sellaista sisältöä, jota lukijat haluavat!
Ylihuomenna Sanakirjan ensimmäisessä osassa kerrotaan, mikä on laskeutumissivu.