Nyt skarpataan Facebookissa, jooko!

Markkinointi­blogi

Pelkään, että toimistomme saa kokea todellisia kauhunhetkiä, kun vielä jonakin päivänä kimpoilen päin seiniä, huudan ja manaan alimpaan manalaan kaikki kuppaiset Facebook-sivukyhäelmät, jotka järkyttävät henkistä tasapainoani. Voin siis todella sanoa näkeväni punaista ja loukkaantuvani verisesti joka ainoasta sivusta, joka on tehty Facebookis-nyt-vaan-pitää-näkyä-meiningillä ja jätetty siihen. Arvon yrittäjät, älkää häpäiskö itseänne! Jokainen, joka katsoo omaa FB-sivuaan ja näkee silmissään pikselöityneen logon yläkulmassa, vanhentuneet tiedot info-välilehdellä ja kuukausia vanhan päivityksen viestiseinällä, voisivat nyt mennä itseensä ja miettiä ojaan menoa. Jos sivulla ei ole todellista tarkoitusta, on se parempi jättää perustamatta, onko selvä!

Seuraavassa muutama hienosti toteutettu Facebook-sivu, joista kannattaa mallia ottaa:

Red Bull: http://www.facebook.com/redbull

Coca-cola: http://www.facebook.com/coca-cola

Victoria's Secret: http://www.facebook.com/victoriassecret

Toki edellä mainitut yritykset ovat valtavia korporaatioita, mutta sitä suuremmalla syyllä suosittelen pyrkimään samalle tasolle. Facebook-toteutukset, kun harvoin ovat kauhean tyyriitä.

Vielä näin loppuun yksi harras toive: Toimistotyöntekijöidemme turvallisuuden vuoksi toivon, että jokainen teistä käy etsimässä FB-sivuiltaan edellä kuvattuja piirteitä. Jos koko kolmen sarja löytyy, pyydän nöyrimmästi piilottamaan sivun, tai ottamaan meihin yhteyttä!

Rakkaudella,

Aki

Haluatko tietää lisää Facebookissa näkymisestä? Soita meille – täältä löydät yhteystietomme.