Asiakkaasi tekee koko ajan suuremman osan ostopäätöksestään omatoimisesti. Mukana pysymiseen tarvitaan muutakin kuin aggressiivista puhelun odottamista ja viestittelyä. Mutta miten se tehdään?
B2B-ostajat käyttävät vain 17 % ostoprosessin ajasta tapaamisiin potentiaalisten toimittajien kanssa (Gartner). Kun tämä aika vielä jakautuu useille toimittajille, keskimääräisellä myyjällä on käytössään vain 5–6 % asiakkaan ajasta. Samaan aikaan 75 % ostajista suosii ostamista kokonaan ilman myyjää.
Arjessa tilanne näyttää tältä:
Jos tunnistit yrityksenne yhdestä tai useammasta, tämä webinaari on sinulle.
Viisi olennaista ratkaisua B2B-asiakashankinnan ongelmakohtiin
Webinaarissa käymme läpi, mistä alkaa ratkoa viittä olennaisinta pullonkaulaa, jotka estävät asiakkaan omatoimisessa myyntiprosessissa mukana pysymistä:
Tarjoilemme käytännönläheisen setin B2B-myynnin ammattilaisille, johtajille ja yrittäjille. Kuten tapamme on ollut, emme tuhlaa aikaasi oman osaamisemme myymiseen, vaan uskomme, että osaaminen puhuu puolestaan, kun pystymme itse tuottamaan sinulle ja yrityksellenne arvoa.
(Emme voi ihan varmaksi luvata, että kaikki on webinaaria seuraavana päivänä toisin yrityksessänne, mutta uskallamme väittää, että tiekartta eteenpäin on pirusti selkeämpi.)
Kouluttajana toimii Fulmoren toimitusjohtaja ja strategi Jussi Junikka, jolla on lähes 20 vuoden kokemus B2B-asiakashankinnan prosessien rakentamisesta, johtamisesta ja valmentamisesta.
Ilmoittaudu mukaan!
Paikkoja on tarjolla rajoitetusti. Varaa omasi saman tien!
(Jos et pääse jostain syystä paikalle, tarjoilemme myös tallenteen ilmoittautuneille.)