Toisinaan taloudellinen tilanne tai toimintaympäristö pakottavat saneeraamaan myös markkinointia ja myyntiä.
Aina kun säästetään uusasiakashankinnasta, tehdään muutoksia todella herkän kokonaisuuden kanssa – pahimmillaan voidaan aiheuttaa syöksykierre, jonka oikaiseminen on haastavaa.
Jokainen yritys tarvitsee toimivan tavan hankkia asiakkaita. Tämä pitää paikkansa erityisesti silloin, kun yrityksellä menee heikommin. Miten siis tulisi toimia, kun tulos ja kannattavuus kertovat, että kustannuksia on pakko karsia?
Tämä webinaari on suunniteltu yritysjohtajille ja omistajille, jotka kävelevät nuoralla säästöjen ja asiakashankintaorganisaation tuloskyvyn välillä.
Tarjolla on kahden huippuasiantuntijan, Jussi Junikan ja Jussi Alamäen, johdolla syventyminen markkinoinnin ja myynnin tuloskyvyn tunnistamiseen ja karsittavien kohteiden valintaan.
Käymme läpi toimintamallin, jonka avulla olemme ohjanneet useiden yritysten asiakashankinnan kriisitilanteesta uudelle kasvu-uralle.
Katso tallenne alta:
Voit myös ladata alla olevalta lomakkeelta webinaarissa esitellyt työkalut käyttöösi.
Jussi Alamäki, Myynnin johtokeskusJussi Alamäki on kerännyt lähes kahden vuosikymmenen verran kokemusta myynnin ja myynnin kehittämisen parissa. Hänen erityisosaamisensa on B2B-maailmassa, mutta hänellä on myös arvokasta tietämystä B2C-myynnistä ja laaja tuntemus eri toimialoista. Lisäksi hän on aktiivisesti mukana startup-yrityksissä ja innovaatioiden kaupallistamisessa. |
Jussi Junikka, FulmoreJussi Junikka on Asiakkuustoimisto Fulmoren toimitusjohtaja, yrittäjä ja liiketoimintakonsultti, jolla on pitkä kokemus pk-yritysten kasvattamisesta strategisen markkinoinnin ja asiakkuuksien johtamisen työkaluilla. |
Täytä lomake, niin lähetämme sinulle webinaarissa käytetyt työkalut ohjeineen.