Asiakkaamme BioGTS on ehdolla Vuoden 2016 keskisuomalainen markkinointiteko -palkinnon saajaksi

Markkinointi­blogi

Yritys on toiminut menestyksekkäästi kansainvälisillä markkinoilla jo vuodesta 2011, mutta tämän vuoden aikana myös kotimaista markkinointia lähdettiin kehittämään yhteistyössä Spymin kanssa.

BioGTS on yhtenä viidestä ehdokkaasta mukana MARK Suomen Markkinointiliiton ja Sanomalehti Keskisuomalaisen kilpailussa, jossa äänestetään vuoden 2016 keskisuomalaista markkinointitekoa.

Eniten yleisön ääniä saaneista ehdokkaista MARK Keski-Suomen johtoryhmä ja Keskisuomalainen valitsevat voittajan, joka palkitaan 24.9.2015 Marketing Today -seminaarissa FinnGraf-messuilla Jyväskylän Paviljongissa.

BioGTS:ää voi äänestää keskiviikkoon 23.9.2015 asti osoitteessa http://www.ksml.fi/erikoissivut/markkinointiteko/.

Autetaan BioGTS voittoon!

Tutustu myös muihin referensseihimme »