Dataa on valtavasti. Muutos on nopeampaa kuin koskaan. Joka päivä syntyy jotain uutta, mitä pitäisi testata, ymmärtää tai oppia. Kuulostaako tutulta?
Webinaari 12.2.2025 klo 8.15
Asiakashankintaa rakennetaan valtavassa muutospaineessa ja murroksessa. Kilpailu kiristyy ja tuloksia tarvitaan. Nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä oppimisen nopeus onkin usein ainoa pysyvä kilpailuetu.
Oppiminen tarvitsee ulkoisia ärsykkeitä. Liiketoimintakontekstissa parasta syötettä oppimiselle tuottaa liiketoiminta itsessään: asiakkaiden käyttäytyminen, organisaation oma toiminta sekä näiden synnyttämä data ja tulokset.
Miten asiakasdataa käytetään liiketoiminnan kehittämiseen?
Tässä webinaarissa tarkastelemme oppivan asiakasprosessin rakentamista erityisesti B2B-markkinalla toimivien yritysten näkökulmasta:
Teknologia: