Webinaarit

Oppivan asiakkuusprosessin rakentaminen 12.2.2025

Kirjoittanut Jussi Junikka | Jan 21, 2025 1:14:51 PM

Dataa on valtavasti. Muutos on nopeampaa kuin koskaan. Joka päivä syntyy jotain uutta, mitä pitäisi testata, ymmärtää tai oppia. Kuulostaako tutulta?

Webinaari 12.2.2025 klo 8.15

Asiakashankintaa rakennetaan valtavassa muutospaineessa ja murroksessa. Kilpailu kiristyy ja tuloksia tarvitaan. Nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä oppimisen nopeus onkin usein ainoa pysyvä kilpailuetu. 

Oppiminen tarvitsee ulkoisia ärsykkeitä. Liiketoimintakontekstissa parasta syötettä oppimiselle tuottaa liiketoiminta itsessään: asiakkaiden käyttäytyminen, organisaation oma toiminta sekä näiden synnyttämä data ja tulokset. 

Miten asiakasdataa käytetään liiketoiminnan kehittämiseen? 

Tässä webinaarissa tarkastelemme oppivan asiakasprosessin rakentamista erityisesti B2B-markkinalla toimivien yritysten näkökulmasta: 

Teknologia: 

  • Miten asiakkuusprosessin data kerätään ja miten sitä rikastetaan? 
  • Miten asiakasdata kytketään tulostietoon koko asiakkuusprosessin mitalta? 
Toimintamallit ja kulttuuri: 
  • Miten juurrutan toimintamallit asiakasdatan rakentamiseen ja hyödyntämiseen? 
  • Tunnistamisesta hyödyntämiseen – ehjä ketju datasta tehdystä huomioista arvontuotantoon 
Varsinainen testaaminen: 
  • Millaisia muutoksia datasta kannattaa etsiä? 
  • Miten hypoteesien rakentaminen ja testaaminen toimii? 

Ilmoittaudu mukaan alta!