Tehokkaan asiakashankinnan näkökulmasta markkinoinnin ja myynnin sujuva yhteistyö on elinehto. Monesti tilanne arjessa on kuitenkin kaikkea muuta. Tässä webinaarissa käymme läpi, millaisista palasista markkinoinnin ja myynnin sujuva yhteistyö rakentuu.
Markkinoinnin ja myynnin sujuva yhteistyö rakentaa myös pohjan ehjän asiakaskokemuksen rakentumiselle. Asiakashankintavaihteen aikana kerätty tieto on olennaista saada siirtymään myös onboarding- ja asiakkuudenhoitoprosesseihin.
Käytämme esimerkkijärjestelmänä HubSpotia, mutta sama prosessi voidaan toteuttaa monen muunkin järjestelmän avulla.
Kouluttaja Jussi Junikka on Fulmoren toimitusjohtaja ja strategi, joka on kehittänyt markkinoinnin ja myynnin yhteistyötä lähes parinkymmenen vuoden ajan.