Kuuma kesänovelli: Rakastunut Markkinointiheebo

Markkinointi­blogi

Eräänä päivänä Markkinointiheebo kuitenkin tapasi uuden ystävän, Vimpaimen. Vimpain oli teknisesti melko kiva, uskomattoman kaunis ja ”ihan mielettömän potentiaalinen vaikka mihin”. Vimpain oli juuri tullut Suomeen suuren meren takana sijaitsevasta ihmemaasta. Markkinointiheebon silmät kiilsivät. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä.

Markkinointiheebo ja Vimpain aloittivat suhteensa varovasti. Markkinointiheebo kuitenkin nautti Vimpaimen seurasta ja vietti suuren osan päivistään ajatellen, mitä kaikkea tuon Vimpaimen kanssa voisikaan tehdä. Eräänä päivänä Markkinointiheebo päätti, että suhde oli tarpeeksi kypsä; Vimpaimen voisi esitellä myös ystävälleen asiakkaalle.

Asiakas, joka oli syystäkin kriittinen, tarkasteli Vimpainta päästä varpaisiin. Samaan aikaan Markkinointiheebo selitti, mitä kaikkea siistiä ja coolia asiakas voisi tehdä hänen ja Vimpaimen kanssa. Asiakas ei ymmärtänyt sanaakaan, mutta kysyi viimein ”Miten tää tukee mun bisnestäni? Miten tää liittyy edes markkinointiin?”

Markkinointiheebo oli häkeltynyt. Hän oli rakastunut vimpaimeensa niin paljon, että oli kertakaikkiaan unohtanut ystävänsä Idean, joka oli aivot useimpien Asiakkaalle esitettyjen hienojen asioiden takana. Salamarakkaus Vimpaimeen oli vieraannuttanut Markkinointiheebon entisistä ystävistään.

Miten tarina loppuu? Elävätkö kaikki neljä elämänsä onnellisina loppuun asti? Onko Vimpain parempi kuin Idea? Jättääkö asiakas Markkinointiheebon?

Jos nykyinen mainostoimistosi tarjoaa sinulle vimpaimia ilman ideaa, on aika ottaa puhelin käteen ja soittaa meille. Meillä on tarinassa esiteltyjen lisäksi vielä muutama muukin kaveri – täältä löydät yhteystietomme.

Jussi Junikka
markkinoinnin asiantuntija