Syksyn webinaareissa keskitytään myynnin kasvattamiseen

Syksyn webinaareissa keskitytään myynnin kasvattamiseen

Markkinointi­blogi

Fulmore palaa syksyn webinaareissa vanhaan klassikkoteemaan: kaikki paitsi myyntiin sidottu markkinointi on turhaa.

Joo, nyt on karrikoitu – tiedetään itsekin. Toisaalta kun katsotaan suomalaisten yritysten keskeisimpiä haasteita, PK-yritysbarometrin mukaan yritykset ovat ongelmissa. Ongelmat vähenevät tavallisesti, kun liikevaihtoa on enemmän – tai ainakin ongelmia on helpompi ratkaista isommilla resursseilla.

Koronakriisin aikana yritykset ovat uudistuneet, mutta yksikään kehityshanke tai uusi tuote ei tuota arvoa ilman myyntiä. Siksi palaamme perusasioihin: miten markkinointi ja myynti tuottavat yhteistyössä lisää vauhtia bisnekseen.

Kaikki webinaarit järjestetään klo 8.30–9.30 (esityksen kesto n. 45 min + 15 min aikaa kysymyksille).

Tarkastelemme tilannetta kuuden eri teeman kautta:

To 2.9.2021 Tunne asiakkaasi – myy ja viesti fiksummin

Asiakastuntemus on kriittinen osa toimivaa markkinointia ja myyntiä. Ilman ymmärrystä asiakkaiden päätöksiä ohjaavista motiiveista, haluista ja tunteista, kaupanteko on tehotonta. Tässä webinaarissa otamme katsauksen siihen, millaista asiakas- ja kohderyhmäymmärrystä myynnillä ja markkinoinnilla tulisi olla ja miten sitä kannattaa hankkia.

› Tallenne


To 23.9.2021 Lisää liidejä! Myyntivalmiiden liidien tuottaminen

Jokaisen myyjän unelmatilanne on saada jatkuvalla syötöllä eteensä laadukkaita myyntivalmiita liidejä. Liidien tuottaminen on kuitenkin takkuista useissa suomalaisissa yrityksissä. Kehitimme edelliskevään kiitellyn webinaarin pohjalta vielä tehokkaampaa sisältöä. Tarjolla on tiukka paketti siitä, miten myyntiorganisaatiolle saadaan annettua riittävä määrä hyviä syöttöjä kerta toisensa perään.

› Tallenne


To 14.10.2021 Myyntiliidien kypsytys ja validointi

Liidien laatua voi aina parantaa. Hyvin alustettujen ja oikea-aikaisesti myynnille toimitettujen liidien avulla myynnin tekeminen on helpompaa. Tässä webinaarissa käymme läpi sitä, miten myyntiliidejä voidaan kypsyttää markkinointiautomaation kautta ja näytämme tavallisimpia toimintamalleja, joiden kautta myynnin tekeminen käy sujuvammin.

› Tallenne


To 4.11.2021 Kauppa ei käy – onko vika myynnissä vai markkinoinnissa? Myynnin ja markkinoinnin SLA johdon työkaluna

Markkinoinnin ja myynnin tulisi liiketoiminnan näkökulmasta pelata samalla puolella. Tässä webinaarissa autamme tunnistamaan tavallisimpia ongelmia, jotka liittyvät markkinoinnin ja myynnin organisatoristen roolien määrittelyyn sekä kehittämiseen. Lisäksi käymme läpi markkinoinnin ja myynnin SLA:ta (service level agreement), jonka avulla voidaan rakentaa toimivaa yhteistyötä markkinoinnin ja myynnin välille.

› Tallenne


To 25.11.2021 Mistä vauhtia myyntikoneeseen – buukkari, sähköpostisuorat vai pirusti mainontaa?

Tässä webinaarissa keskitytään niihin tilanteisiin, joissa tarvitaan nopeasti lisää liidejä eikä perustekeminen tunnu riittävän. Millaisissa tilanteissa kannattaa hakea apua ulkopuolisesta buukkaajasta, milloin mainonnan lisääminen on oikea ratkaisu, ja mitä suoramarkkinoinnilla voidaan tehdä? Käymme läpi muutamia toimivaksi todettuja kampanjataktiikoita ja toimintamalleja, joiden kautta tilannetta pystytään korjaamaan.

› Katso tarkempi sisältö ja ilmoittaudu


To 16.12.2021 Matematiikka markkinoinnista myyntiin – keskeisimmät tunnusluvut ja niiden johtaminen

Sitä saat, mitä mittaat, mutta mittaatko ja johdatko oikeita asioita? Tässä webinaarissa käymme läpi keskeisimmät tunnusluvut muutaman case-esimerkin kautta sekä markkinoinnin että myynnin johtamisen osalta. Rakennamme webinaarin kautta selkeät sapluunat lukukokonaisuuksista, joiden kautta voit parantaa asiakashankinnan hallittavuutta ja ennustettavuutta.

› Katso tarkempi sisältö ja ilmoittaudu