[Päättynyt] Paikka auki myynnin ja asiakkuuksien ammattilaiselle

Markkinointi­blogi

Innostutko päästessäsi ratkaisemaan asiakkaiden liiketoiminnallisia haasteita? Haluatko päästä tarjoamaan ratkaisuksi nykyaikaisen markkinointiviestinnän huippuratkaisuja? Nautitko tietäessäsi, että vastuullasi oleva asiakkuus on hoidettu ylivertaisesti? Mikäli vastauksesi näihin kolmeen kysymykseen on ehdoton kyllä, on sinulla merkittävät edellytykset olla Fulmore Oy:n seuraava

Asiakkuuspäällikkö

Työtehtäväsi sijoittuu myynnistä ja asiakkuuksista vastaavaan tiimiimme. Ensisijainen työtehtäväsi on vastuullasi olevista asiakkuuksista huolehtiminen. Asenteesi, osaamisesi ja työkokemuksesi ilmentävät vahvaa asiakaslähtöisyyttä.

Menestyt työssäsi Fulmoressa, kun sinulla on selkeä määrittely asiakkaan liiketoiminnan edellyttämistä tarpeista, perusteltu ratkaisuehdotus sekä asiakkaan hyväksyntä sille. Tämän jälkeen varmistat sisäisesti, että ehdotetut toimenpiteet hoidetaan laadukkaasti ja toimit asiakkaan viimeisenä lukkona Fulmoren sisällä.

Työssäsi ei ole haittaa siitäkään, jos ymmärrät tuloslaskelman ja taseen päälle. Ennen kaikkea olet tottunut siihen, että sinun ja asiakkaidemme onnistumisia mitataan numeroilla. Omassa arjessasi mittaat oman asiakasportfoliosi ja asiakkaidesi liiketoiminnan kehittymistä numeroiden kautta.

Myynnin näkökulmasta katsottuna työsi edellyttää liiketoiminnallista ymmärrystä ja ennen kaikkea vahvaa ratkaisukeskeisyyttä. Sinulla on nöyryyttä toimia aidosti asiakaslähtöisesti, uskallusta haastaa asiakkaitamme tunnistamaan todelliset tarpeensa sekä kykyä viestiä nämä sisäisesti eteenpäin innostavina tehtävänantoina.

Alleviivattakoon vielä, että tehtäväsi ehdoton painopiste on asiakkuuksista huolehtimisessa. Odotamme sinulta kuitenkin vahvoja verkostoja sekä kyvykkyyttä ja halua uusasiakashankintaan. Tämän osalta tavoitteet kuitenkin kohdistuvat verrattain harvalukuiseen joukkoon profiilimme mukaisia uusia asiakkaita.

Näiden vaatimusten täyttyessä sekä meillä että asiakkaillamme on mahdollisuus kasvaa seuraavalle tasolle sinun työsi kautta.

Asiakkuuspäällikkönä menestymisen kulmakiviä

  • Asiakaslähtöisyys ja mustasukkaisuutta hipova halu vastata asiakaslupaustemme täyttymisestä.
  • Ymmärrät ja puhut liiketoimintaa ilman korulauseita ja kikkailua eli selkokielellä.
  • Nautit kohtaamisista yritysten johdon kanssa.
  • Tunnistat asiakkaidesi tarpeet ja niihin liittyvät myyntimahdollisuudet, etkä jätä tilaisuutta käyttämättä.
  • Olet tuloshakuinen, suunnitelmallinen, määrätietoinen ja kyvykäs johtamaan itseäsi – sinulta asiat eivät jää kesken.
  • Osaat rakentaa oman menestyksesi antamalla muiden loistaa – saat tällä tavoin asiakkaamme vahvasti mukaan yhteiseen tekemiseen sekä tiimimme tuottamaan ylivertaisia tuloksia.
  • Sinulla on vahva kokemus ja ymmärrys nykyaikaisen markkinoinnin merkityksestä ja mahdollisuuksista yritysten liiketoiminnan keskeisenä menestys- ja kasvutekijänä.

Fulmore tarjoaa loistavat puitteet työllesi

  • Työsi on kiistattoman merkityksellistä asiakkaillemme, työyhteisöllemme ja sinulle itsellesi.
  • Pääset työskentelemään mitä moninaisempien asiakkuuksien parissa. Työsi sisältää runsaasti asiakaskohtaamisia ja onnistumismahdollisuuksia.
  • Asiakaslupausten lunastamisessa sinulla on markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisen huippuammattilaisten täysi tuki.
  • Saat käyttöösi ajanmukaiset työkalut.
  • Työskentelet työpaikassa, jossa asioista puhutaan avoimesti – ja jossa ihmisten mielipiteillä on todellista vaikutusta.
  • Ansaintasi perustuu palkkamalliin, joka muistaa onnistumisesi.
  • Iskukykysi on turvattu erittäin kattavilla työterveyspalveluilla.
  • Sinua, osaamistasi ja asennettasi odottaa joukko hienoja ihmisiä – tähän porukkaan haluat varmasti kuulua.

Pääasiallinen työpisteesi voi sijaita Jyväskylässä tai Helsingissä – ehdota itsellesi toimivinta ratkaisua.

Osoita toimeenpanokykysi ja kirjoita minulle

Asiassa päästään sujuvasti eteenpäin, kun kirjoitat hakemuksesi palkkatoiveineen, liität mukaan ansioluettelosi ja lähetät edellä mainitut minulle osoitteeseen jukka.koski-lammi@fulmore.fi viimeistään keskiviikon 20.2.2019 kuluessa. Otsikoi sähköpostisi tekstillä ”Asiakkuuspäällikkö”.

Hakemuksen kanssa kannattaa toimia mahdollisimman nopeasti. Aloitamme haastattelut välittömästi ensimmäisten hakemusten saavuttua ja täytämme tehtävän mahdollisimman nopeasti heti etsimämme asiakakaslähtöisen tiimipelaajan löydyttyä.

Annan tarvittaessa lisätietoja haettavasta tehtävästä. Minut tavoittaa puhelimitse numerosta 045 175 8992 tai sähköpostilla osoitteesta jukka.koski-lammi@fulmore.fi. Mikäli et tavoita minua tai saa vastausta sähköpostiisi välittömästi, niin ole huoleti – soitan kyllä takaisin tai vastaan sähköpostiisi heti sopivan paikan tullen.

Fulmore kasvaa ja luo kasvua

Fulmore on liiketoimintalähtöinen markkinointitoimisto. Teemme arjessamme markkinointiviestintää, joka tukee asiakkaidemme liiketoimintastrategian toteutumista. Liiketoimintalähtöinen toimintamallimme yhdistää toimenpiteiden suunnittelun, toteutuksen sekä seurannan, asiakkaan liiketoiminnan konsultoinnin sekä kokonaisuuden johtamisen kasvuun tähtääväksi paketiksi. Tuloksiamme tarkastelemme perinteisten markkinoinnin tehokkuuslukujen lisäksi asiakkaamme tuloslaskelman ja taseen kautta. Näin seuranta on selkeää ja läpinäkyvää - ja kun kasvu näkyy tuloksen ja taseen kautta, asiakkaan investointi meihin on helppo todeta tuottavaksi.

Myös oman liiketoimintamme kehittäminen ja markkina-asemamme vahvistaminen kuuluvat arkeemme. Yritys on ollut suunnitelmallisesti kasvu-uralla koko sen yli kymmenvuotisen historian ajan. Emme ole ajatelleet pysähtyä jatkossakaan. Tulevaisuuden näkymämme tarjoavat erittäin mielenkiintoisia kehittymis- ja uramahdollisuuksia työntekijöillemme.