Innostutko päästessäsi ratkaisemaan asiakkaiden liiketoiminnallisia haasteita? Haluatko päästä tarjoamaan ratkaisuksi nykyaikaisen markkinointiviestinnän huippuratkaisuja? Nautitko tietäessäsi, että vastuullasi oleva asiakkuus on hoidettu ylivertaisesti? Mikäli vastauksesi näihin kolmeen kysymykseen on ehdoton kyllä, on sinulla merkittävät edellytykset olla Fulmore Oy:n seuraava
Työtehtäväsi sijoittuu myynnistä ja asiakkuuksista vastaavaan tiimiimme. Ensisijainen työtehtäväsi on vastuullasi olevista asiakkuuksista huolehtiminen. Asenteesi, osaamisesi ja työkokemuksesi ilmentävät vahvaa asiakaslähtöisyyttä.
Menestyt työssäsi Fulmoressa, kun sinulla on selkeä määrittely asiakkaan liiketoiminnan edellyttämistä tarpeista, perusteltu ratkaisuehdotus sekä asiakkaan hyväksyntä sille. Tämän jälkeen varmistat sisäisesti, että ehdotetut toimenpiteet hoidetaan laadukkaasti ja toimit asiakkaan viimeisenä lukkona Fulmoren sisällä.
Työssäsi ei ole haittaa siitäkään, jos ymmärrät tuloslaskelman ja taseen päälle. Ennen kaikkea olet tottunut siihen, että sinun ja asiakkaidemme onnistumisia mitataan numeroilla. Omassa arjessasi mittaat oman asiakasportfoliosi ja asiakkaidesi liiketoiminnan kehittymistä numeroiden kautta.
Myynnin näkökulmasta katsottuna työsi edellyttää liiketoiminnallista ymmärrystä ja ennen kaikkea vahvaa ratkaisukeskeisyyttä. Sinulla on nöyryyttä toimia aidosti asiakaslähtöisesti, uskallusta haastaa asiakkaitamme tunnistamaan todelliset tarpeensa sekä kykyä viestiä nämä sisäisesti eteenpäin innostavina tehtävänantoina.
Alleviivattakoon vielä, että tehtäväsi ehdoton painopiste on asiakkuuksista huolehtimisessa. Odotamme sinulta kuitenkin vahvoja verkostoja sekä kyvykkyyttä ja halua uusasiakashankintaan. Tämän osalta tavoitteet kuitenkin kohdistuvat verrattain harvalukuiseen joukkoon profiilimme mukaisia uusia asiakkaita.
Näiden vaatimusten täyttyessä sekä meillä että asiakkaillamme on mahdollisuus kasvaa seuraavalle tasolle sinun työsi kautta.
Pääasiallinen työpisteesi voi sijaita Jyväskylässä tai Helsingissä – ehdota itsellesi toimivinta ratkaisua.
Asiassa päästään sujuvasti eteenpäin, kun kirjoitat hakemuksesi palkkatoiveineen, liität mukaan ansioluettelosi ja lähetät edellä mainitut minulle osoitteeseen jukka.koski-lammi@fulmore.fi viimeistään keskiviikon 20.2.2019 kuluessa. Otsikoi sähköpostisi tekstillä ”Asiakkuuspäällikkö”.
Hakemuksen kanssa kannattaa toimia mahdollisimman nopeasti. Aloitamme haastattelut välittömästi ensimmäisten hakemusten saavuttua ja täytämme tehtävän mahdollisimman nopeasti heti etsimämme asiakakaslähtöisen tiimipelaajan löydyttyä.
Annan tarvittaessa lisätietoja haettavasta tehtävästä. Minut tavoittaa puhelimitse numerosta 045 175 8992 tai sähköpostilla osoitteesta jukka.koski-lammi@fulmore.fi. Mikäli et tavoita minua tai saa vastausta sähköpostiisi välittömästi, niin ole huoleti – soitan kyllä takaisin tai vastaan sähköpostiisi heti sopivan paikan tullen.
Fulmore on liiketoimintalähtöinen markkinointitoimisto. Teemme arjessamme markkinointiviestintää, joka tukee asiakkaidemme liiketoimintastrategian toteutumista. Liiketoimintalähtöinen toimintamallimme yhdistää toimenpiteiden suunnittelun, toteutuksen sekä seurannan, asiakkaan liiketoiminnan konsultoinnin sekä kokonaisuuden johtamisen kasvuun tähtääväksi paketiksi. Tuloksiamme tarkastelemme perinteisten markkinoinnin tehokkuuslukujen lisäksi asiakkaamme tuloslaskelman ja taseen kautta. Näin seuranta on selkeää ja läpinäkyvää - ja kun kasvu näkyy tuloksen ja taseen kautta, asiakkaan investointi meihin on helppo todeta tuottavaksi.
Myös oman liiketoimintamme kehittäminen ja markkina-asemamme vahvistaminen kuuluvat arkeemme. Yritys on ollut suunnitelmallisesti kasvu-uralla koko sen yli kymmenvuotisen historian ajan. Emme ole ajatelleet pysähtyä jatkossakaan. Tulevaisuuden näkymämme tarjoavat erittäin mielenkiintoisia kehittymis- ja uramahdollisuuksia työntekijöillemme.