Fulmoren markkinointiblogi

Markkinointi­blogi

SPYM kirkasti digistrategiansa!

SPYM kirkasti digistrategiansa!

Moi vain taas kaikille… liian pitkästä aikaa! Pyydämme nöyrimmin anteeksi ja polvistumme jalkojenne juureen, sillä olemme pettäneet teidät. Edellisestä blogipäivityksestä alkaa olemaan näillä...

Lue lisää
Kompromissi on murha!

Kompromissi on murha!

Kompromissi miellyttää kaikkia, mutta ei ketään oikeasti. Kompromissi vie särmän toteutukselta ja yleensä tuloksena on jotain mitäänsanomatonta. Oletteko samaa mieltä?

Lue lisää
Miltä yrityksesi näyttää verkossa?

Miltä yrityksesi näyttää verkossa?

Lueskelin Tilastokeskuksen tekemää tutkimusta suomalaisten internetin käytöstä. Masennuin, syvästi. En heittänyt toivoani suomalaisen kuluttajan käyttäytymisen takia, vaan niiden yritysten, jotka...

Lue lisää
Mistä myyntitulos syntyy?

Mistä myyntitulos syntyy?

Määrä Myyntityössä määrän merkitys on erittäin suuri. Vaikka myyjän myyntitaito olisi heikompi, mutta hänellä on paljon kontakteja ja puhelut ovat pitkiä, hän pystyy yleensä selvästi parempaan...

Lue lisää
SPYMillä on työharjoittelijan hyvä olla!

SPYMillä on työharjoittelijan hyvä olla!

Mikä saa sinut ottamaan työharjoittelijan tai miksi et halua yritykseesi harjoittelijaa? Onko sinulla huonoja kokemuksia meistä tumpeloista, jotka vievät vain kallisarvoista aikaasi. Miksi hommat...

Lue lisää
Mutta mitä jos joku suuttuu?

Mutta mitä jos joku suuttuu?

Haluan jakaa kanssanne jotakin. Haluan syyllistää. Haluan sanoa ääneen sen, mitä harvoin uskallan.

Lue lisää
Lihaa luiden ympärille!

Lihaa luiden ympärille!

Oletko ikinä törmännyt lehti- tai TV-mainokseen, josta puuttuu sisältö? – No en minäkään! Mutta olet varmasti törmännyt internetsivuihin, joissa ei ole sisältöä. Tässä kohtaa tuskin tarvitsee enää...

Lue lisää
Kamppanjasuunnittelun lyhyt oppimäärä

Kamppanjasuunnittelun lyhyt oppimäärä

Yrittäjä! Pamahtiko perjantaina huonon viikon jälkeen päähäsi ajatus siitä, että pitäisi markkinoida? Teitkö depressioissasi nopean ratkaisun? Oliko ratkaisusi soittaa paikallislehteen tai vastata...

Lue lisää
Nyt skarpataan Facebookissa, jooko!

Nyt skarpataan Facebookissa, jooko!

Pelkään, että toimistomme saa kokea todellisia kauhunhetkiä, kun vielä jonakin päivänä kimpoilen päin seiniä, huudan ja manaan alimpaan manalaan kaikki kuppaiset Facebook-sivukyhäelmät, jotka...

Lue lisää
Sikaile tuloksellisesti!

Sikaile tuloksellisesti!

Ihmiset ovat käsittämättömiä elukoita, sanovat yhtä, tekevät toista ja pettävät kolmatta. Ihmiset käyttäytyvät täysin mielivaltaisesti ja kuitenkin onnistuvat kääntämään asian päässään...

Lue lisää
Internetin vaikuttavuus myynnin näkökulmasta

Internetin vaikuttavuus myynnin näkökulmasta

Internet-sivujen merkitystä tutkiessa huomasin aikaisemmin tehdyistä tutkimustuloksista seuraavaa: Tutkimustuloksista kävi ilmi, että yritysjohto on huomannut kotisivujen merkityksen myynnissä ja...

Lue lisää
Jokainen peukku on arvokas

Jokainen peukku on arvokas

41 % suomalaisista internetin käyttäjistä on rekisteröityneenä Facebookiin. Tämä prosenttiluku tarkoittaa hieman yli 1 800 000 suomalaista, jotka kertovat itsestään, mieltymyksistään,...

Lue lisää