Fulmoren markkinointiblogi

Markkinointi­blogi

Kuuma kesänovelli: Rakastunut Markkinointiheebo

Kuuma kesänovelli: Rakastunut Markkinointiheebo

Eräänä päivänä Markkinointiheebo kuitenkin tapasi uuden ystävän, Vimpaimen. Vimpain oli teknisesti melko kiva, uskomattoman kaunis ja ”ihan mielettömän potentiaalinen vaikka mihin”. Vimpain oli juuri...

Lue lisää
Mobiilityö

Mobiilityö

Mitä tehdä, jos tuntuu, ettei normaali "toimistolla kahdeksasta neljään" -työelämä vaan toimi omalla kohdalla? Kuka nyt töitä ylipäätään haluaisi tehdä, mutta kun kerran elämä vaatii, niin eikö...

Lue lisää
Video myynnin apuvälineeksi

Video myynnin apuvälineeksi

Kävimme asiakkaamme Lahden Lomarakenne Oy:n työmaalla kuvaamassa videon, jonka tarkoituksena oli havainnollistaa heidän asiakkaille, kuinka nostoprosessi oikeasti tapahtuu. Monilla yrityksillä on...

Lue lisää
Verkkosivukilpailun voittoon!

Verkkosivukilpailun voittoon!

Jyväskylän Kiinteistöpalvelu Oy:n sivut tulivat jaetulle ykkössijalle Isännöintiliiton järjestämässä valtakunnallisessa verkkosivukilpailussa. Kummankin ensimmäisen sijan saaneen yrityksen sivuja...

Lue lisää
Köyhän miehen tuotelanseeraus

Köyhän miehen tuotelanseeraus

Mitä tehdä, jos tuotelanseerausbudjetti liikkuu lähellä nollaa, mutta tuote olisi silti saatava markkinoille? Seuraavassa muutama vinkki, millä pääsee jo melko pitkälle.

Lue lisää
“Ei me näin voida tehdä!”

“Ei me näin voida tehdä!”

Pääkaupunkiseudulla putkifirma teippasi asennusautonsa poliisin väreihin, sai sakot, todennäköisesti pienen puhuttelun ja valtavan mediashown. Olen kuullut viimeiset kaksi päivää pelkkää hehkutusta...

Lue lisää
Työssäoppimista SPYMillä

Työssäoppimista SPYMillä

Kuka olen : Eeva Kari Mistä tulen : Olen kauppiksessa opiskelemassa viimeistä vuotta Merkonomiksi Mitä teen täällä : Olen 5 viikon pituisessa työharjoittelussa SPYMillä

Lue lisää
Kännyköitä, genitaaleja ja mobiilisivuja

Kännyköitä, genitaaleja ja mobiilisivuja

Ymmärrätkö sinä puhelinesitteissä koreilevia hieroglyfejä kuten Ghz, mt ram, ppi, cd/m2? Kirjoituksen loppupuolella selviää, miten kyseiset merkkijonot saadaan vahvistamaan yrityksen tasetta.

Lue lisää
Ole parempi!

Ole parempi!

Oletko miettinyt, miksi kauppa ei käy? Mitäpä olisit mieltä, jos tällä kertaa katsottaisiinkin kiertelemättä totuutta silmiin? Mitäpä jos nyt ei piilouduttaisi hienojen pylpyröiden tai teorioiden...

Lue lisää
Kuluttaja kyykkyyn

Kuluttaja kyykkyyn

Kuopio–Jyväskylä-tiepätkällä möllöttää peltipoliisien lisäksi huoltoasema, joka ei myy tupakkaa, keskiolutta saatikka muuta valistuksen vastaista perustarpeistoa. Epäilen, että tunnistat kyseisen...

Lue lisää
Joukkoväkivalta pelastaa

Joukkoväkivalta pelastaa

Tämä kirjoitus ei edusta välttämättä millään tavalla Suomen Pienyrittäjäin Mainostoimisto Oy:n virallista mielipidettä, vaan on kirjoittajansa joululoman hapertama ja henkilökohtainen näkemys...

Lue lisää
Mittaa, onko sivuillasi mitään mahdollisuuksia

Mittaa, onko sivuillasi mitään mahdollisuuksia

"Tuottavuus on kertolaskua", sanoi Erman Jyri ja näytti samaisen yhtälön, joka koristaa tämänkin kirjoituksen kuvaa (malli tuskin kuitenkaan on Erman oma). Kuvan jokainen numero vastaa...

Lue lisää