Fulmoren markkinointiblogi

Markkinointi­blogi

Mistä myyvät internetsivut on tehty – Osa 3: Kohderyhmä ja sisältö

Mistä myyvät internetsivut on tehty – Osa 3: Kohderyhmä ja sisältö

Sisällöntuotanto on suunnittelun tärkein kohta! Kun sisältöä aletaan suunnitella, on aluksi määriteltävä kenelle sitä tehdään. Mikä on siis sivuston kohderyhmä? Ulkopuolisesta sisällöntuottajasta voi...

Lue lisää
Yrityksen kriisiviestintä – Mitä tehdä, kun yrityksen verkkosivut kaatuvat pahimmalla hetkellä

Yrityksen kriisiviestintä – Mitä tehdä, kun yrityksen verkkosivut kaatuvat pahimmalla hetkellä

Mitä tapahtui? Toissa päivänä klo 15.09 SPYMin sähköinen kuukausikirje postitettiin asiakkaille. Vain muutamaa hetkeä myöhemmin verkkosivustomme kaatui tekniseen vikaan. Hätä oli suuri. Mitä oli...

Lue lisää
Viisi syytä, miksi markkinointisuunnitelma ei toimi

Viisi syytä, miksi markkinointisuunnitelma ei toimi

Markkinointisuunnitelma on mielenkiintoinen paperi. Se luodaan aina tulevaisuuden menestystä silmällä pitäen. Maalaillaan kauniita tulevaisuudenvisioita ja rakennetaan sen jälkeen...

Lue lisää
Onnittelemme Viipurilaisen Kotileipomoa hienosta työstä, ROCK!

Onnittelemme Viipurilaisen Kotileipomoa hienosta työstä, ROCK!

Ylä-Hemmilän Teppo teki sen taas! Viipurilaisen Kotileipomo pääsi yhteen valtakunnan kärkimedioista, Helsingin Sanomiin lauantaina 27.8.2011. Kuvateksti kiteyttää hyvin yhden Viipurilaisen...

Lue lisää
Mistä myyvät internetsivut on tehty – Osa 2: Ulkoasu ja käyttöliittymä

Mistä myyvät internetsivut on tehty – Osa 2: Ulkoasu ja käyttöliittymä

Spymin blogissa aloitettiin pari viikkoa sitten neliosainen blogisarja, jossa pohdimme millaiset ovat hyvät, toimivat ja ennen kaikkea myyvät yrityksen internetsivut. Edellisellä kerralla...

Lue lisää
Markkinamiehen perisynti

Markkinamiehen perisynti

Kuinka kuvailisit tylsää ihmistä? Onko hän iloton ja kaavamainen? Eikö hän kestä huumoria? Pahoittaako hän mielensä joka jumalan lillukanvarresta? Hän ei tietenkään ole valmis ottamaan riskejä, eikä...

Lue lisää
Mistä myyvät internetsivut on tehty - Osa 1: Sivuston tavoite ja laajuus

Mistä myyvät internetsivut on tehty - Osa 1: Sivuston tavoite ja laajuus

Spymin blogissa esitettiin aiemmin oivaltava yhtälö, jonka avulla voidaan laskea kuinka toimivat ovat sinun yrityksesi internetsivut. Kaavan tarkoituksena oli osoittaa, että internetsivut koostuvat...

Lue lisää
Näin meillä on aina tehty

Näin meillä on aina tehty

Uusien teknologioiden käyttöönotto tuntuu usein riskialttiilta, hitaalta ja hankalalta. Tämän vuoksi ajatuksiin usein hiipii eräänlainen muutosvastarintamentaliteetti. Jos joku ehdottaa jonkun uuden...

Lue lisää
Kuuma kesänovelli: Rakastunut Markkinointiheebo

Kuuma kesänovelli: Rakastunut Markkinointiheebo

Eräänä päivänä Markkinointiheebo kuitenkin tapasi uuden ystävän, Vimpaimen. Vimpain oli teknisesti melko kiva, uskomattoman kaunis ja ”ihan mielettömän potentiaalinen vaikka mihin”. Vimpain oli juuri...

Lue lisää
Mobiilityö

Mobiilityö

Mitä tehdä, jos tuntuu, ettei normaali "toimistolla kahdeksasta neljään" -työelämä vaan toimi omalla kohdalla? Kuka nyt töitä ylipäätään haluaisi tehdä, mutta kun kerran elämä vaatii, niin eikö...

Lue lisää
Video myynnin apuvälineeksi

Video myynnin apuvälineeksi

Kävimme asiakkaamme Lahden Lomarakenne Oy:n työmaalla kuvaamassa videon, jonka tarkoituksena oli havainnollistaa heidän asiakkaille, kuinka nostoprosessi oikeasti tapahtuu. Monilla yrityksillä on...

Lue lisää
Verkkosivukilpailun voittoon!

Verkkosivukilpailun voittoon!

Jyväskylän Kiinteistöpalvelu Oy:n sivut tulivat jaetulle ykkössijalle Isännöintiliiton järjestämässä valtakunnallisessa verkkosivukilpailussa. Kummankin ensimmäisen sijan saaneen yrityksen sivuja...

Lue lisää