Webinaaritallenne: Kohti ketterämpää markkinoinnin toimintamallia

Webinaaritallenne: Kohti ketterämpää markkinoinnin toimintamallia

Markkinointi­blogi

Jussi piti maaliskuun lopussa webinaarin aiheella "Kohti ketterämpää markkinoinnin toimintamallia". Aiheena oli karkeasti, miten muutos perinteisestä vuosikellomallista kohti ketterämpää syklistä toimintamallia kannattaa hoitaa.

Uhkasimme ensin, ettemme julkista tallennetta, mutta saimme sen verran kyselyitä, että editoimme tyhjät pois ja pistimme sisällön verkkoon.

Ja jos mietityttää, kannattaako tähän käyttää kolme varttia aikaansa, alla tiivistelmä sisällöstä:

  • Miksi vuosisuunnitelmamalli on tehoton?
  • Millainen malli on tavoitteena?
  • Miten muutos kohti tavoitetilaa kannattaa vaiheistaa?
  • Miten budjetoidaan suunnitelma, jota ei ole vielä olemassa?
  • Mitä on jäänyt käteen kymmenistä vastaavista muutosprosesseista?
  • Kysymyksiä ja vastauksia.

Haluatko päästä aiheessa eteenpäin?

Ensimmäisenä kannattaa tutustua maksuttomiin oppaisiimme. Ja mikäli haluat vielä suoraviivaisemmin eteenpäin, pistä sähköpostia minulle tai Jarnolle, niin mietitään, miten hommaa voisi lähteä edistämään juuri teidän organisaationne osalta.