Sisältöä tuutin täydeltä

Markkinointi­blogi

Nykyaikaisessa markkinoinnissa viestintäkanavat valjastetaan käyttöön laajalla skaalalla. Mutta markkinoinnin automaation työkalut ja viestinnän kanavat ovat sinänsä vain välineitä, tyhjiä tynnyreitä. Kaiken digitaalisen markkinoinnin keskiössä ovat kiinnostavat ja relevantit sisällöt.

Tehokkaasti kohdennettuna nämä sisällöt tukevat asiakkaiden liiketoimintaa eli osaltaan mahdollistavat uusien liidien syntymisen, vahvistavat asiakkuuksia, parantavat asiakaskokemusta, tekevät lisämyyntiä sekä madaltavat suosittelun kynnystä. Sisällöntuotannossa perehtyminen asiakasyrityksen strategiaan ja varsinkin kohderyhmän tarpeisiin, on erittäin tärkeää. Vahva sisältö terävine kärkineen osuu maaliin ja vaikuttaa juuri niin kuin on suunniteltu.

Mitä on sisällöntuotanto?

Sisällöntuotanto on käytännössä asiakas- ym. kohderyhmäviestinnän tuottamista Fulmoren asiakasyrityksille. Konkreettisesti nämä sisällöt ovat juuri sitä, mitä luet yrityksen nettisivuilta, uutiskirjeistä, mainoksista, some-päivityksistä ja painotuotteista. Sisältö voi olla tekstejä, kuvia, videoita, Powerpoint-esityksiä, infograafeja tai sloganeita.  Siis kaikkea millä viestitään asioita!

Kiinnostava ja ajankohtainen sisältö liiketoiminnan moottorina

Fulmoren tiimi on sitoutunut tuottamaan asiakasyrityksen myyntiä ja liiketoimintaa tukevia sisältöjä. Teknisesti ja visuaalisesti upeat verkkosivut ja markkinointimateriaali saavuttavat täyden potentiaalinsa vasta silloin kun niiden sisältö on kiinnostavaa ja relevanttia.

Tänä päivänä sisällöntuotanto vaatii esimerkiksi:

  • Laadukasta esitysmuotoa kuvineen ja graafeineen
  • Iskeviä blogikirjoituksia ajankohtaisista aiheista
  • Tiiviin Twitter-formaatin hallintaa
  • Laajojen julkaisusarjojen asiantuntevaa tuottamista
  • E-kirja- ja blogituotannon suvereenia hallintaa
  • Kiinnostavien asiakasreferenssien säännöllistä julkaisua

 

Me panostamme sisällöntuotantoon jatkuvasti, jotta asiakkaamme voivat pysyä omien kohderyhmiensä mielissä. Monikanavaisessa ympäristössä paine näkyä ja tulla kuulluksi korostuu ja tähän haasteeseen löytyy vastaus aidosti kiinnostavista sisällöistä. Sosiaalisen median aikakaudella jakamisen merkitys korostuu sisältömarkkinoinnissa. Tämän lisäksi kiinnostavan sisällön on oltava ajankohtaista. Jotta sisältö olisi ajankohtaista, on se suunniteltava ennakoiden ja tuotettava ketterästi. Myös äkillisten sisältötarpeiden täyttämiseen on löydyttävä resursseja.

Tämä kaikki luo painetta markkinoinnin kehittämiselle ja siitä syystä Fulmore on päättänyt pistää lisää pelimerkkejä sisällöntuotantoon.

Fulmoren sisällöntuotanto-osaaminen vahvistui

Fulmoren sisällöntuotannon asiantuntijatiimi on vahvistunut helmi-maaliskuun vaihteessa kahden miehen verran. Jari ja Matias ovat tulleet taloon!

Jari Toiminen on monissa liemissä keitetty viestinnän ammattilainen, jonka taustalta löytyy kattavasti kokemusta liiketoiminnan kehittämisestä, markkinointiviestinnästä, tiedottamisesta ja sisältöjen tuottamisesta eri kanaviin.

”Fulmoren joukkueeseen on ollut helppo hypätä. Mahdollisuus olla mukana tekemässä menestystarinoita antaa itselle virtaa sisällöllisten timanttien hiomiseen.”, Toiminen kertoo.

Matias Ojanperän taustat löytyvät niin ikään viestinnän, tiedottamisen ja juurikin sisällöntuotannon aloilta.

”Jarin kommentteja on helppo kompata. Meillä Fulmorella on kasassa loistava tiimi, joka taipuu monenlaisiin sisällöntuotannon tehtäviin. On todella hienoa ja äärimmäisen innostavaa olla mukana toteuttamassa sisältöjä kaikille mielenkiintoisille asiakasyrityksillemme!”, Ojanperä riemuitsee.

Lisäresursseja saaneen sisältötiimin avulla Fulmore pystyy yhä vahvemmin lunastamaan lupauksensa asiakasyritystensä markkina-aseman vahvistajana.

Jätä tietosi yhteydenottolomakkeella, jos haluat tietää, millaisilla sisällöillä sinun yrityksesi markkina-asemaa voidaan vahvistaa.