Fulmore valmistautuu kasvun seuraavaan vaiheeseen

Fulmore valmistautuu kasvun seuraavaan vaiheeseen

Markkinointi­blogi

Haemme uusia osaajia aina toimitusjohtajaa myöten

Kari Heinonen aloitti Fulmoren toimitusjohtajana 1.9.2015 tehtävänään yhdistää Clients’ Finlandin, Mainostoimisto Spymin ja Viestintätoimisto Suodattimen liiketoiminnat, uudistaa syntyneen yhdistelmän brandi Fulmoreksi ja tärkeimpänä varmistaa Fulmorelle kestävä taloudellinen pohja tulevien vuosien kasvutavoitteille. Fulmore-kokonaisuuden vertailukelpoinen käyttökate on parantunut kolmen vuoden takaisesta n. 7 %:sta nykyiseen n. 20 %:iin.

Aikanaan asetetut tavoitteet on täytetty menestyksekkäästi, ja nyt on aika valmistautua kasvun seuraaviin vaiheisiin. Tästä johtuen ja tästä päivästä alkaen Kari alkaa yhdessä hallituksen kanssa hakemaan sopivia kasvun osaajia ja tekijöitä yhtiön johtoryhmään ja ylimpään johtoon aina toimitusjohtajapositiota myöten.

Näin Kari itse kommentoi viimeisen vajaan kolmen vuoden yhteistä taivalta:

”On ollut suorastaan riemukasta tehdä töitä nämä vuodet Fulmoren tosiammattilaisten sekä omistajien kanssa. Nyt on kuitenkin oikea hetki raivata tilaa seuraajalleni ja hänen tiimilleen, joille on täällä erinomaiset puitteet lähteä johtamaan yritystä sen tavoitteiden mukaiselle kasvu-uralle yhdessä mitä parhaimman henkilöstön kanssa.”

[Haku on päättynyt.]